Izera: Η πολωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιστρέφει με τη στήριξη της Foxconn

Η Πολωνία αλλάζει σελίδα στο κεφάλαιο της ηλεκτροκίνησης, εγκαταλείποντας οριστικά το παρελθόν της Izera για χάρη μιας νέας, διεθνούς στρατηγικής. Η κρατική εταιρεία ElectroMobility Poland (EMP) προχωρά σε συνεργασία με τον ταϊβανέζικο κολοσσό Foxconn, βάζοντας τέλος στις ατελέσφορες διαπραγματεύσεις με κινεζικούς ομίλους που δεν απέδωσαν καρπούς.

Από το όραμα στην πράξη στο Γιαβόρζνο

Το νέο πλάνο μετατρέπει το εργοστάσιο στο Γιαβόρζνο σε έναν ολοκληρωμένο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος ξεπερνά τα όρια μιας απλής γραμμής συναρμολόγησης. Ο υπουργός κρατικών περιουσιακών στοιχείων, Wojciech Balczun, έκανε λόγο για ένα εγχείρημα ιστορικής σημασίας, το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη τοπικών τεχνολογικών δεξιοτήτων. Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το 2029, με την πρώτη φάση να αφορά περίπου 100.000 οχήματα, ενώ η δυναμικότητα του εργοστασίου μπορεί να φτάσει έως και τις 400.000 μονάδες ετησίως.

Τεχνολογική αναβάθμιση και νέα μοντέλα

Η συνεργασία με τη θυγατρική της Foxconn, τη Foxtron, εξασφαλίζει την πρόσβαση σε προηγμένη τεχνολογία και πλατφόρμες, επιτρέποντας τον σχεδιασμό τριών διαφορετικών μοντέλων SUV. Οι υπεύθυνοι του project ξεκαθάρισαν πως η ονομασία Izera περνά στην ιστορία, καθώς η Πολωνία επιδιώκει να δημιουργήσει μια νέα ευρωπαϊκή μάρκα με έδρα και διοίκηση εντός της χώρας. Παρά τις αμφιβολίες ορισμένων αναλυτών για την αποκλειστική εστίαση στα ηλεκτρικά οχήματα σε μια αγορά που στρέφεται προς τα υβριδικά, η κυβέρνηση ποντάρει στην ένταξη της χώρας στην εφοδιαστική αλυσίδα ημιαγωγών και μπαταριών υψηλής τεχνολογίας.

Η επένδυση αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα για τη μετατροπή της Πολωνίας σε κέντρο ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη. Με την υποστήριξη ευρωπαϊκών κονδυλίων ανάκαμψης, η EMP στοχεύει να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος μέσω ενός σχήματος joint-venture, το οποίο θα συνδυάζει τα κεφάλαια του ταϊβανέζικου συνεργάτη με την εγχώρια βιομηχανική υποδομή.

δειτε ακομα

δειτε ακομα