“Η προϊοντική επίθεση των Βαυαρών” δεν είναι υπερβολή: η BMW ετοιμάζει πλήθος νέων μοντέλων για το 2026—από το αναγεννημένο i3 σε σεντάν μορφή μέχρι την ανανεωμένη Σειρά 7 και την επιστροφή της ALPINA B7—με στόχο δεκάδες πρεμιέρες ως το 2027.
Το σεντάν i3: ηλεκτρική αποδοτικότητα με σιλουέτα sedan
Το νέο i3 δεν θα είναι το αστικό hatchback που γνωρίσαμε. Θα λανσαριστεί ως σεντάν (εντός εσωτερικού κωδικού NA0), βασισμένο στην αρχιτεκτονική του iX3 NA5 αλλά επανασχεδιασμένο για χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή και μεγαλύτερη αυτονομία. Η διάταξη 50 xDrive με δύο ηλεκτροκινητήρες υπόσχεται περίπου 463 ίππους και 645 Nm ροπής, με επιτάχυνση κοντά στα 4,7–4,8 δευτερόλεπτα 0–100 χλμ./ώρα και τελική περίπου 210 χλμ./ώρα.
Σχεδιαστικά το i3 θα αλλάζει την εικόνα της BMW: οριζόντιο μοτίβο μάσκας που “ενώνεται” με τα φωτιστικά και το νέο εσωτερικό με το σύστημα Panoramic Vision. Η επίσημη παρουσίαση προγραμματίζεται για την προσεχή Άνοιξη και η παραγωγή στο Μόναχο ξεκινά τον Ιούλιο του 2026.
Σειρά 3 G50: κληρονομιά με συμβιβασμούς μεταξύ CLAR και νέας εποχής
Η νέα Σειρά 3 εισέρχεται στην όγδοη γενιά της διατηρώντας την πλατφόρμα CLAR, άρα χώρο για θερμικούς κινητήρες και τη δυνατότητα εξακύλινδρων εν σειρά. Η κορυφαία M Performance έκδοση θα φέρει το νέο όνομα M350 με ισχύ κοντά στους 417 ίππους, πιθανόν αποκλειστικά σε xDrive. Στην καμπίνα, το Panoramic Vision και η κεντρική οθόνη 17,9 ιντσών θα εναρμονίζουν τη Σειρά 3 με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα, αλλά ο παραδοσιακός περιστροφικός επιλογέας iDrive θα αποχωρήσει.
Η παραγωγή της Σειράς 3 ξεκινά τον Νοέμβριο του 2026 και η πρεμιέρα το καλοκαίρι, ενώ η επόμενη M3 αναμένεται το 2028.
Σειρά 7, ALPINA και η πολυτελής στροφή προς ηλεκτρικά και high-end εκδόσεις
Το facelift της Σειράς 7 θα προσαρμόσει το μεγάλο σεντάν στη σχεδιαστική γραμμή Neue Klasse χωρίς ριζικές αλλαγές στη μάσκα ή τα φωτιστικά. Το ταμπλό θα ανασχεδιαστεί για το νέο iDrive, με πιθανή προαιρετική οθόνη συνοδηγού και έντονη ψηφιακή παρουσία.
Παράλληλα επιστρέφει η ALPINA B7—με πιθανό νέο όνομα και κωδικό G72—που θα προσφέρει εκδόσεις 740 xDrive, 760 xDrive και ακόμη και i7 70 xDrive ως αμιγώς ηλεκτρική ALPINA. Η ALPINA ιδρύθηκε το 1965 από τον Burkard Bovensiepen και αναγνωρίζεται σήμερα ως κατασκευαστής αυτοκινήτων που συνεργάζεται στενά με τη BMW, προσφέροντας high-end παραλλαγές με δική της σφραγίδα στην οδηγική συμπεριφορά και την πολυτέλεια.
X5, M2 και η διεύρυνση γκάμας σε SUV και M Performance
Η νέα X5 (G65) μπαίνει στην πέμπτη γενιά με παραγωγή που αναμένεται το καλοκαίρι του 2026. Θα ξεκινήσει με εξακύλινδρες εκδόσεις 40 xDrive και 40d xDrive, αργότερα θα προστεθούν plug-in hybrid, V8, ένα αμιγώς ηλεκτρικό iX5 και ακόμα και μια υδρογονοκίνητη έκδοση που προβλέπεται για το 2028. Το εσωτερικό θα υιοθετήσει επίσης το Panoramic Vision και ψηφιακές επιφάνειες που αντικαθιστούν τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων.
Η M2 G87 θα γίνει για πρώτη φορά διαθέσιμη με xDrive, πιθανώς μόνο με αυτόματο κιβώτιο, αποδίδοντας περίπου 469 ίππους από τον εξακύλινδρο 3.0 με διπλό turbo. Επιπλέον, ένα νέο Track Package υπόσχεται M Performance αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις, ενώ ειδικά projects για το Concorso d’Eleganza Villa d’Este παραμένουν στα πλάνα της μάρκας.
Συμπυκνωμένα: η BMW μεταφέρει σταδιακά το χαρτοφυλάκιο προς τη Neue Klasse, χωρίς όμως να κόβει άμεσα τον ομφάλιο λώρο της CLAR—μια μετάβαση που στοχεύει στον συνδυασμό παραδοσιακών κινητήρων και νέας γενιάς ηλεκτροκίνησης. Η παραγωγή του i3 στο Μόναχο αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2026, έναν κρίσιμο σταθμό στο φιλόδοξο πλάνο των Βαυαρών.
