Κλείνει ένας μεγάλος κύκλος για τον Σακίλ ΜακΚίσικ, ο οποίος αποχαιρετά τον Ολυμπιακό μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας. Ο 36χρονος φόργουορντ, που αποτέλεσε τον μακροβιότερο Αμερικανό στην ιστορία του συλλόγου, ετοιμάζει βαλίτσες για την Τουρκία και την Τουρκ Τέλεκομ.
Μια διαδρομή γεμάτη τίτλους και αναμνήσεις
Από τον Φεβρουάριο του 2020, όταν εντάχθηκε στο ρόστερ, ο παίκτης ταυτίστηκε με την αναγέννηση των «ερυθρολεύκων». Κατά τη διάρκεια της θητείας του, πανηγύρισε 4 Πρωταθλήματα Ελλάδας, 3 Κύπελλα, 4 Σούπερ Καπ και φυσικά την κατάκτηση της EuroLeague στο Final Four της Αθήνας. Ο ίδιος χαρακτήρισε τον Πειραιά ως «οικογένεια», τονίζοντας πως ο σύλλογος θα παραμείνει πάντα κομμάτι του, ανεξάρτητα από το τι θα φέρει το μέλλον.
Η σύζυγός του, Μπέριλ ΜακΚίσικ, αποχαιρέτησε δημόσια την Ελλάδα και τους φιλάθλους, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για τη φιλοξενία. Μάλιστα, προχώρησε σε μια συμβολική κίνηση, ζητώντας την απόσυρση της φανέλας με το νούμερο 77 από την οροφή του ΣΕΦ, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση που επέδειξε ο σύζυγός της όλα αυτά τα χρόνια.
«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι», ανέφερε χαρακτηριστικά στο μήνυμά της. Η οικογένεια ΜακΚίσικ αφήνει πίσω της μια ολόκληρη ζωή, έχοντας κάνει την Ελλάδα πραγματικό σπίτι για τα παιδιά τους.
