Η παραμονή του Τάιλερ Ντόρσεϊ στον Ολυμπιακό αποτελεί το κεντρικό θέμα συζήτησης στα ενδότερα του συλλόγου, με τη διοίκηση να κινείται αποφασιστικά για να διασφαλίσει την παρουσία του παίκτη στον Πειραιά για τα επόμενα χρόνια. Παρά τις διάφορες φήμες που κυκλοφορούν, η πραγματικότητα είναι πως ο έμπειρος γκαρντ δεσμεύεται ήδη με συμβόλαιο, ενώ η ομάδα διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς ανανέωσης για τη σεζόν 2026-27.
Σχέδιο επέκτασης με πρότυπο τον Φουρνιέ
Οι «ερυθρόλευκοι» δεν αρκούνται στην απλή ενεργοποίηση της οψιόν, καθώς επιδιώκουν να «δέσουν» τον 30χρονο άσο με ένα νέο, πολυετές συμβόλαιο που θα έχει ισχύ έως το 2029. Αυτή η στρατηγική κίνηση ακολουθεί το μοντέλο που εφαρμόστηκε πρόσφατα για τον Εβάν Φουρνιέ, αποδεικνύοντας την πρόθεση της διοίκησης να επιβραβεύσει τον παίκτη για την καθοριστική του συνεισφορά στην κατάκτηση τίτλων.
Οι οικονομικές απολαβές του Ντόρσεϊ αναμένεται να αναπροσαρμοστούν σημαντικά προς τα πάνω. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι βασικές αποδοχές του θα ανέλθουν στα 2,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ με την προσθήκη των μπόνους επίτευξης στόχων το ποσό μπορεί να αγγίξει τα 2,7 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Πρόκειται για μια γενναιόδωρη αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς, η οποία αντικατοπτρίζει την αξία του ως κορυφαίου περιφερειακού εκτελεστή.
Η σημασία του ελληνικού διαβατηρίου
Η παρουσία του Ντόρσεϊ στο ρόστερ προσφέρει πολύτιμη ευελιξία στον σχεδιασμό, καθώς το ελληνικό του διαβατήριο αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα για τις εγχώριες διοργανώσεις. Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού αναγνωρίζουν ότι η διαχείριση ενός τέτοιου αθλητή απαιτεί προσεκτικά βήματα, προκειμένου να διατηρηθεί η ισορροπία στον βασικό κορμό της ομάδας.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην περιφέρεια, η επιθυμία και των δύο πλευρών για συνέχιση της συνεργασίας παραμένει ισχυρή. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη, με στόχο την οριστικοποίηση μιας συμφωνίας που θα διατηρήσει τον παίκτη στο ΣΕΦ για το άμεσο μέλλον, ενισχύοντας τη δυναμική του συνόλου ενόψει των προκλήσεων που έπονται.
