Το κλίμα στους «Επαρχιώτες» θυμίζει καζάνι που βράζει, με το τελευταίο συμβούλιο του νησιού να μετατρέπεται σε σκηνικό απόλυτης ανατροπής. Ο Μιχάλης Σηφάκης βρέθηκε στο επίκεντρο της διαδικασίας, καταλήγοντας να είναι ο τρίτος υποψήφιος προς αποχώρηση για αυτή την εβδομάδα.
Στρατηγικά παιχνίδια και ανατροπές
Η κατάσταση πήρε φωτιά όταν ο Μάνος Μαλλιαρός έκανε μια κίνηση που κανείς δεν περίμενε. Ενώ ο Σηφάκης προσπάθησε να θωρακιστεί χρησιμοποιώντας την πέτρα της ασυλίας, ο Μαλλιαρός επενέβη ακυρώνοντας την προστασία του συμπαίκτη του. Στόχος του ήταν ξεκάθαρος: να θέσει τον Σηφάκη αντιμέτωπο με την κρίση του κοινού, ελπίζοντας πως έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για την αποχώρηση της Μαντίσας Τσότα.
«Το καλύτερο είναι να φύγει η Μαντίσα, πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Βγάζοντας μπροστά τον Σηφάκη», είπε χαρακτηριστικά ο Μαλλιαρός, αποκαλύπτοντας το σχέδιο που κρύβεται πίσω από την αναπάντεχη αυτή κίνηση.
Ένταση και διχασμός στους «Επαρχιώτες»
Πριν αποχωρήσει από το παιχνίδι, η Φανή Παντελάκη είχε δώσει στον Σηφάκη το πλεονέκτημα της διπλής ψήφου, μια κίνηση που τελικά δεν κατάφερε να τον σώσει από τον «τάκο». Η ομάδα παραμένει διχασμένη, με τον Δημήτρη Θεοδωρόπουλο να μην κρύβει την ενόχλησή του για τη στάση της Μαντίσας Τσότα.
«Δεν έχει τελειώσει τίποτα γιατί η Μαντίσα ποτέ, γενικά, δεν έχει παραδεχτεί ότι φταίει κάπου, ότι είναι λάθος κάπου, δεν έχει ζητήσει ποτέ συγγνώμη», σχολίασε ο ίδιος, περιγράφοντας μια ομάδα που δυσκολεύεται να βρει κοινό βηματισμό.
Μετά την ανακοίνωση του Γιώργου Λιανού, «Μιχάλη, όπως το περίμενες, είσαι ο τρίτος υποψήφιος», οι τηλεφωνικές γραμμές άνοιξαν, αφήνοντας το μέλλον των υποψηφίων στα χέρια των τηλεθεατών. Η τελική τριάδα, που περιλαμβάνει τη Μαντίσα Τσότα, τον Βαλάντης Πάκο και τον Μιχάλη Σηφάκη, αντικατοπτρίζει την εύθραυστη ισορροπία που επικρατεί πλέον στην παραλία των «Επαρχιωτών».
