Ευγενία Χανδρή μεταξύ Νέας Υόρκης και Μυκόνου αναδεικνύει σχέδιο Βαφειάδη


Μια αγάπη για το Πήλιο που έμεινε ημιτελής

Ένας φίλος που δραστηριοποιείται στην περιοχή μου περιέγραψε με λεπτομέρεια την έλξη του Διονύση Σαββόπουλου για το χωριό Μούρεσι του Πηλίου — όχι σαν ένα καλοκαιρινό καταφύγιο, αλλά ως τόπο που επέλεγε ακόμη και τον χειμώνα. Η εξοχική κατοικία του, κοντά στον Άγιο Δημήτριο και το χωριό του Άι Γιάννη, κάηκε ολοσχερώς από πυρκαγιά· ένα γεγονός που, όπως ειπώθηκε, δεν μπόρεσε ποτέ να το ξεπεράσει ούτε ο ίδιος ούτε «η γυναίκα της ζωής του, η Άσπα». Η απώλεια της οικίας λειτουργεί εδώ ως άξονας — όχι μόνο για την προσωπική ιστορία του καλλιτέχνη, αλλά και για την κοινωνική ζωγραφιά των δεσμών που έδεσαν εκεί οικογένειες και φίλους.

Δεσμοί, δείπνα και ένα δεσμευμένο σπίτι

Στο ίδιο γεωγραφικό τρίγωνο είχαν «τραβηχτεί» και συγγενείς: η αδελφή της Άσπας, Καίτη Κουτσολιούτσου, και ο σύζυγός της, ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κουτσολιούτσος. Ο τελευταίος αγόρασε κάποτε έκταση και οικοδόμησε μια πολυτελής κατοικία που σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι δεσμευμένη. Τα δύο ζευγάρια μοιράζονταν γεύματα και δείπνα — η Καίτη και ο Δημήτρης φημίζονταν για τη μαγειρική τους — και υπήρξαν από τους πρώτους που βρέθηκαν στη μεγάλη βραδιά του Σαββόπουλου στο «Old Down» του Βόλου στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Μία σύντομη ιστορική αναφορά: ο Διονύσης Σαββόπουλος είναι μορφή του σύγχρονου ελληνικού τραγουδιού, ενεργός από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 και αγαπητός για τις ζωντανές του εμφανίσεις και τη σύνδεσή του με τοπικές μουσικές παραδόσεις. Αντίθετα, το όνομα του Δημήτρη Κουτσολιούτσου συνδέθηκε στο ευρύτερο κοινό με την εταιρεία Folli Follie, μια διεθνή αλυσίδα κοσμημάτων και αξεσουάρ που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980 και γνώρισε ραγδαία ανάπτυξη πριν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών και νομικών ερευνών το 2018 λόγω καταγγελιών για λογιστικές ανωμαλίες και σχετικών ποινικών διαδικασιών. Αυτά τα γεγονότα άλλαξαν την παρουσία τους στη δημόσια εικόνα και άφησαν αποτυπώματα και στις περιουσιακές τους κινήσεις.

Από τη Μύκονο στο Pink Ball και η θαλαμηγός των Βαφειάδη

Στο κοσμικό πεδίο, η Ευγενία Χανδρή επέστρεψε πρόσφατα από επαγγελματικό ταξίδι στη Νέα Υόρκη και πέρασε από τη Μύκονο για λίγες μέρες — μια εμφάνιση που συνοδεύτηκε από επισκέψεις σε γκαλερί και φίλους. Στο ίδιο κύμα κοινωνικών ειδήσεων βρέθηκε και το περιβόητο «Pink Ball» στο Βρετανικό Μουσείο, όπου η οικοδέσποινα Nita Ambani συζητήθηκε για το προτίμημά της στα σμαράγδια: στα προγαμιαία εορταστικά του γιου της, Anant Ambani, φέρεται να φόραγε ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι που ονομάζεται «ο καθρέπτης του Παραδείσου» και ένα κολιέ με δύο μεγάλα σμαράγδια, αξίας που αναφέρθηκε δημοσίως ως πολύ υψηλή.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==
Η Nita Ambani

Στον κόσμο των ελίτ θαλαμηγών, οι Γιώργος και Στέφανο Βαφειάδης συνεχίζουν τη σχεδιαστική τους πορεία στην Ιταλία. Ο νεότερος, Στέφανο, έχει ξεχωριστή αδυναμία στο 37μετρο «Dom Run Away», μια θαλαμηγό που, όπως λέγεται, φέρει την αισθητική της ιταλικής αυτοκινητικής σχεδίασης στην κατασκευή σκαφών — ένα project που ο ίδιος περιγράφει με συναίσθημα και που αναδεικνύει την τάση των σύγχρονων εφοπλιστικών σχεδιασμών προς την προσωπική σφραγίδα.

Ήταν, όπως ειπώθηκε, κάτι που δεν μπόρεσε ποτέ να το ξεπεράσει ο ίδιος, όπως και η γυναίκα της ζωής του, η Άσπα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα