Η Stellantis αναπτύσσει νέο υβριδικό κινητήρα για μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση μπορεί να επιβραδύνεται, όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκουν διέξοδο σε υβριδικές λύσεις που γεφυρώνουν το χάσμα της μετάβασης.

Η Stellantis επενδύει σε απλά υβριδικά συστήματα για την Ευρώπη

H Stellantis, ένας κολοσσός στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναπτύσσει έναν νέο, απλό υβριδικό κινητήρα (HEV) ειδικά για τις ευρωπαϊκές της αγορές. Ο κινητήρας αυτός, που βασίζεται στην υπάρχουσα τεχνολογία του 1.2 micro-hybrid, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2028.

Πρώτα θα τον δούμε στο επερχόμενο Peugeot 308, καθώς και στις ανανεωμένες εκδόσεις των Peugeot 3008 και Peugeot 5008. Στη συνέχεια, η τεχνολογία αυτή θα επεκταθεί και σε άλλες μάρκες του ομίλου, σηματοδοτώντας μια σημαντική στρατηγική κίνηση.

Στρατηγική αλλαγή και νέα δεδομένα

Ο επικεφαλής του ομίλου, Jean-Philippe Imparato, επιβεβαίωσε ότι η Stellantis θα ενσωματώσει σταδιακά την τεχνολογία του απλού υβριδικού (HEV) κινητήρα στην Ευρώπη. Αυτή η κίνηση αφορά κυρίως τα μεσαία και μεγάλα οχήματα της γκάμας, προσθέτοντας μια νέα επιλογή εξηλεκτρισμένης κίνησης. Η νέα αυτή πρόταση θα συμπληρώσει τους ήδη διαθέσιμους κινητήρες 1.2 micro-hybrid και 1.6 plug-in hybrid, διευρύνοντας τις επιλογές των καταναλωτών.

Αυτή η προσέγγιση αποτελεί μια αλλαγή πορείας σε σχέση με την προηγούμενη φιλοσοφία υπό την ηγεσία του Carlos Tavares, η οποία έδινε έμφαση στην αποκλειστική στροφή προς τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (EV). Η προηγούμενη στρατηγική είχε ως αποτέλεσμα ο όμιλος των 14 (ή 15 με την Leapmotor) brands να μείνει πίσω σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη υβριδικών τεχνολογιών.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Τεχνικές λεπτομέρειες του νέου υβριδικού συστήματος

Το επερχόμενο υβριδικό σύστημα αναμένεται να αποτελέσει μια ενδιάμεση λύση, τοποθετούμενο μεταξύ του 1.2 MHEV των 145 ίππων και του 1.6 PHEV των 195 ίππων. Η βάση του θα είναι ο 1.2 Puretech τρίτης γενιάς (EB2 Gen 3), ο οποίος θα συνδυαστεί με το κιβώτιο ταχυτήτων DT2 της Punch Powertrain. Η Punch Powertrain αποτελεί πλέον 100% θυγατρική της Stellantis.

  • Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DT2 παράγεται στις εγκαταστάσεις του Τρεμερί στη Γαλλία και του Μιραφιόρι στην Ιταλία.
  • Ήδη συνδυάζεται με τον 1.2 MHEV και τον 1.6 PHEV, οι οποίοι χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ 28 ίππων και 122 ίππων αντίστοιχα.

Με αυτή την εξέλιξη, η Stellantis στοχεύει σε ένα απλό υβριδικό σύνολο με ισχύ που θα αγγίζει τους 180 ίππους, προσφέροντας επιδόσεις και οικονομία.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ποιοι θα ωφεληθούν από τη νέα τεχνολογία;

Αυτή η νέα υβριδική στρατηγική θα επιτρέψει στη Stellantis, αρχικά μέσω της Peugeot, να προσελκύσει ένα πελατολόγιο που παραμένει διστακτικό ως προς την πλήρη μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (EV). Η εμφάνισή της όμως, όπως αναφέρθηκε, τοποθετείται χρονικά στο 2028. Δεν θα είναι διαθέσιμη στις επιλογές των νέων Peugeot 208 και Peugeot 2008, τα οποία αναμένονται το 2027 και θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αμιγώς ηλεκτρικά.

Αντίθετα, θα τη δούμε στα νέα Peugeot 308, Peugeot 3008 και Peugeot 5008, προσφέροντας μια περισσότερο ευέλικτη και μεταβατική λύση για τους οδηγούς.

δειτε ακομα

δειτε ακομα