Η ΑΑΔΕ ενισχύει τη φορολογική συμμόρφωση μέσα από τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα που ενημερώνουν και υπενθυμίζουν στους φορολογούμενους τις υποχρεώσεις τους.
Πώς η ΑΑΔΕ υποστηρίζει τη φορολογική συμμόρφωση με τηλεφωνική επικοινωνία και ηλεκτρονικά μηνύματα
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) πραγματοποιεί φέτος περίπου 60.000 τηλεφωνικές κλήσεις προς φορολογούμενους, καθώς και την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων, με στόχο την προώθηση της φορολογικής συμμόρφωσης και την έγκαιρη ενημέρωση για υποχρεώσεις όπως:
- Τον εντοπισμό αδήλωτων εισοδημάτων
- Την υπενθύμιση προθεσμιών υποβολής φορολογικών δηλώσεων
- Τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων φορολογικών οφειλών
Δύο βασικές κατηγορίες ηλεκτρονικών μηνυμάτων από τη Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης
Η ΑΑΔΕ αποστέλλει διακριτά μηνύματα, ανάλογα με το σκοπό:
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι για τα ηλεκτρονικά μηνύματα της ΑΑΔΕ
- Εάν έχετε ήδη τακτοποιήσει τη φορολογική σας υποχρέωση, αλλά λάβατε μήνυμα εντοπισμού ή υπενθύμισης, πιθανόν η ενημέρωση της ΑΑΔΕ να μην έχει επικαιροποιηθεί ακόμα. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να αγνοήσετε το μήνυμα.
- Η λίστα των αποδεκτών των μηνυμάτων καταρτίζεται βάσει των ηλεκτρονικών διευθύνσεων που είναι καταχωρισμένες στην ΑΑΔΕ και δηλωμένες από τους χρήστες. Μόνο ο φορολογούμενος μπορεί να αλλάξει τα στοιχεία επικοινωνίας του.
- Η Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης έχει δημιουργήσει ειδικό τηλεφωνικό κέντρο για εξερχόμενες κλήσεις, το οποίο επικοινωνεί με φορολογούμενους, με στόχο την ενίσχυση της υποβολής δηλώσεων και την εξόφληση οφειλών.
Πρόκειται για μία στοχευμένη προσπάθεια της ΑΑΔΕ να καταστήσει τη φορολογική συμμόρφωση πιο αποτελεσματική μέσα από άμεση επικοινωνία και ενημέρωση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε φορολογούμενου.