Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων εγκαινιάζει μια νέα εποχή ψηφιακής και περιεκτικής φορολογικής εξυπηρέτησης, βελτιώνοντας ουσιαστικά την επαφή της με τους πολίτες.
Μοντέρνες υπηρεσίες φορολογικής εξυπηρέτησης από την ΑΑΔΕ
Η ΑΑΔΕ θέτει ως προτεραιότητα την απλοποίηση και ταχύτητα στις φορολογικές διαδικασίες, υιοθετώντας καινοτόμες ψηφιακές λύσεις αλλά και διατηρώντας φυσικά σημεία επαφής για να εξυπηρετεί όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως ψηφιακών δεξιοτήτων.
Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, κατά το 13ο Tax Forum υπογράμμισε ότι η νέα στρατηγική εστιάζει:
- στην ψηφιακή μετάβαση με φιλικά προς τον χρήστη εργαλεία
- στη διασφάλιση πρακτικής βοήθειας σε φυσικά κέντρα εξυπηρέτησης, κυρίως σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Σε αυτά τα κέντρα, ειδικευμένο προσωπικό και κοινόχρηστοι υπολογιστές θα υποστηρίζουν τους φορολογούμενους, ενώ ειδικές πρωτοβουλίες προωθούν την πρόσβαση και για ευπαθείς ομάδες, όπως άτομα με προβλήματα ακοής.
Στήριξη μέσω Ταμείου Ανάκαμψης για την ανανέωση των φορολογικών υπηρεσιών
Το σημαντικό έργο του «Σχεδιασμού Νέων Πρότυπων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ» έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, διασφαλίζοντας πολυδιάστατη αναμόρφωση της εμπειρίας φορολογικής διεκπεραίωσης, σύμφωνα με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση.
Η αναβάθμιση αφορά τόσο στην αισθητική πλευρά των υπηρεσιών όσο και στη λειτουργικότητα, προσφέροντας σύγχρονα εργαλεία και βελτιωμένες υποδομές.
Προβλεπόμενα οφέλη από τη νέα στρατηγική εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ
Η ολοκληρωμένη αναβάθμιση των φορολογικών υπηρεσιών υπολογίζεται ότι θα επιφέρει σημαντικά οφέλη:
- Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων με μείωση των γραφειοκρατικών καθυστερήσεων και περιορισμό των ουρών στα καταστήματα.
- Ενίσχυση της ευεξίας και ικανοποίησης των υπαλλήλων μέσω καλύτερης αισθητικής και οργάνωσης στον εργασιακό χώρο.
- Μείωση γραφειοκρατίας και απλοποίηση διαδικασιών χάρη στις νέες «Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης» με φιλικότερη προς τον χρήστη προσέγγιση.
- Ταχύτερη διεκπεραίωση φορολογικών υποθέσεων με αποτελεσματικότερη οργάνωση και διαχείριση της εργασίας.
- Ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων που αυξάνουν την αποδοτικότητα και καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών.
- Εξέλιξη της εικόνας των δημόσιων υπηρεσιών ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια ανάμεσα στην ΑΑΔΕ και το κοινό.
- Εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και υποστήριξη για φορολογικά θέματα, ακόμα και για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες με την τεχνολογία.
- Διευκόλυνση της αλληλεπίδρασης μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με την φορολογική διοίκηση, προωθώντας την ασφάλεια και επενδυτικά κίνητρα.
Η νέα αυτή πρωτοβουλία της ΑΑΔΕ αναμένεται να μετασχηματίσει βαθιά τον τρόπο με τον οποίο οι φορολογούμενοι αλληλεπιδρούν με το φορολογικό σύστημα, καθιστώντας την φορολογική εξυπηρέτηση πιο προσιτή, φιλική και αποτελεσματική για όλους.