Η Nintendo επενδύει δυναμικά στην επόμενη γενιά παιχνιδιών με την κονσόλα Switch 2, προετοιμάζοντας μια πρωτοφανή διαφημιστική καμπάνια για την κυκλοφορία της.
Τεράστια επένδυση για το Switch 2 και τις πωλήσεις του
Η εταιρεία διαθέτει περίπου 966 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση του Switch 2 τον επόμενο χρόνο, μια αύξηση 62% σε σχέση με προηγούμενες διαφημιστικές δαπάνες της Nintendo. Αυτή η επένδυση αντιπροσωπεύει το 7,2% των συνολικών εσόδων της, υποδηλώνοντας τη μεγάλη της εμπιστοσύνη στην επιτυχία της νέας κονσόλας στην παγκόσμια αγορά video games.
Προβλέψεις πωλήσεων και δημοφιλείς τίτλοι παιχνιδιών
Οι αναλυτές αναμένουν ότι το Switch 2 θα πουλήσει περίπου 15 εκατομμύρια μονάδες κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του, με τις πρώτες 6 εκατομμύρια να προβλέπονται ήδη στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας. Μεταξύ των δημοφιλών τίτλων που έχουν προσαρμοστεί για την κονσόλα συγκαταλέγεται το Cyberpunk 2077, ενώ φήμες θέλουν πρόσφατες κυκλοφορίες όπως το Oblivion Remastered και το Assassin’s Creed: Shadows να γίνονται διαθέσιμες για Switch 2, ενισχύοντας τον κατάλογο της συσκευής.
Η μεγαλύτερη διαφημιστική εκστρατεία στην ιστορία της Nintendo
Η Nintendo στοχεύει να εδραιώσει την κυριαρχία της στον χώρο των video games μέσω της μεγαλύτερης καμπάνιας μάρκετινγκ που έχει πραγματοποιήσει ποτέ. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εταιρεία, ενισχύοντας το brand Switch 2 και την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά κονσολών.
Έκπτωση €350 στο Google Pixel 9 Pro 128GB από ελληνικά καταστήματα!