Ένα συναρπαστικό ταξίδι 30 χρόνων γεμάτο επιτυχίες! Ο Shuhei Yoshida αποκαλύπτει πως οι αποκλειστικότητες ήταν το κλειδί για την επιτυχία του PlayStation 1.
Η Στρατηγική των Αποκλειστικοτήτων της Sony για το PlayStation 1
Σε μια νέα συνέντευξη, ο Shuhei Yoshida, πρώην επικεφαλής της SIE Worldwide Studios, εξηγεί πως η Sony κατάλαβε ότι το PlayStation 1 χρειαζόταν μια ποικιλία από δημιουργικές αποκλειστικότητες για να αξιοποιήσει στο έπακρο το εξαιρετικό hardware του. Η διορατικότητα αυτή ξεκίνησε από τα αρχικά στάδια ανάπτυξης της κονσόλας.
«Γνώριζαν σαφώς ότι τα αποκλειστικά παιχνίδια είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας πλατφόρμας video games», τόνισε ο Yoshida.
Επένδυση σε First-Party Studios για Αποκλειστικά Παιχνίδια
Η Sony επένδυσε στρατηγικά στην απόκτηση first-party studios στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, όπως η Psygnosis για την ανάπτυξη του Wipeout franchise και η 989 Studios για αθλητικά παιχνίδια.
«Είχαν σοβαρή πρόθεση να προωθήσουν την ανάπτυξη first-party και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη και για τον λόγο αυτό εξαγόρασαν studios», συμπλήρωσε ο Yoshida, υπογραμμίζοντας τη σημασία της δημιουργίας αποκλειστικού περιεχομένου για την επιτυχία του PlayStation.