Σύμφωνα με κάποιες πρόσφατες αναλύσεις, ο PSSR AI upscaler του PS5 Pro δείχνει να ξεπερνά τον AMD FSR 3.1, αν και δεν φτάνει την απόδοση του NVIDIA DLSS.
Το Digital Foundry μόλις δημοσίευσε ένα βίντεο σύγκρισης τριών upscalers, χρησιμοποιώντας το αγαπημένο παιχνίδι Ratchet & Clank: Rift Apart για πειραματισμούς. Οι ρυθμίσεις ποιότητας ήταν σύμφωνες, καθώς η ακριβής μέτρηση σε αυτόν τον τομέα είναι δύσκολη. Επιπλέον, να σημειωθεί ότι η PC έκδοση του παιχνιδιού έχει διαφορετική προσέγγιση στο Dynamic Resolution Scaling σε σύγκριση με τις κονσόλες. Στους πειραματισμούς φάνηκε ότι ο PSSR διακρίνεται για την αποτελεσματική του διαχείριση του anti-aliasing, προσφέροντας ανώτερες λεπτομέρειες και κίνηση σε σύγκριση με τον AMD FSR 3.1. Ωστόσο, ο upscaler του PlayStation υστερεί σε ορισμένες περιπτώσεις σε σχέση με τον NVIDIA DLSS, καθώς η τελευταία προσφέρει πιο ομαλές εικόνες και καλύτερη διαχείριση γεωμετρίας με λιγότερο aliasing. Είναι καλό να θυμόμαστε ότι η NVIDIA είχε πάνω από έξι χρόνια για να βελτιώσει τη δική της τεχνολογία, σε αντίθεση με το νέο PSSR που μόλις τώρα ξεκινά την πορεία του.
Υπάρχει ωστόσο μια περίπτωση όπου ο upscaler του PlayStation 5 υπερτερεί του NVIDIA DLSS, τουλάχιστον στο Ratchet & Clank: Rift Apart. Όταν μιλάμε για ray-traced reflections, η λύση της Sony προσφέρει καλύτερο αποτέλεσμα και πιο σταθερή εικόνα, κάτι που ενδεχομένως σχετίζεται με την προσαρμοσμένη προσέγγιση που υιοθετεί η Insomniac στον PSSR. Σε χαμηλότερες ρυθμίσεις ποιότητας, ο PSSR καταφέρνει να διαχειριστεί καλύτερα το checkerboard, αυξάνοντας την ανάλυση, ενώ είναι εμφανή τα checkerboard artifacts στις εικόνες που παράγει το NVIDIA DLSS.
Σημειώστε ότι το PS5 Pro αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 7 Νοεμβρίου 2024.