Nvidia RTX 50: Τέλος η Υποστήριξη 32-bit και για Παλιά Games;


Η κυκλοφορία των GPUs της σειράς Nvidia RTX 50 δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και συνεχώς προκύπτουν νέα ζητήματα. Ένα από τα πιο πρόσφατα αφορά την έλλειψη υποστήριξης για παιχνίδια που χρησιμοποιούν 32-bit PhysX στις νέες κάρτες γραφικών. Σύμφωνα με αναφορές χρηστών, η προσπάθεια εκτέλεσης παιχνιδιών που βασίζονται σε 32-bit PhysX στις RTX 50 αποδείχθηκε προβληματική.

Ένας χρήστης του Reddit μοιράστηκε την εμπειρία του, αναφέροντας ότι αντιμετώπισε δυσκολίες στην εκτέλεση διαφόρων παιχνιδιών που χρησιμοποιούν 32-bit PhysX. Στη συνέχεια, δοκίμασε το Borderlands 2. Αν και το παιχνίδι κατάφερε να εκκινηθεί, η απόδοση ήταν απογοητευτική, με τον ρυθμό ανανέωσης να πέφτει κάτω από τα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, ακόμα και όταν οι χαρακτήρες ήταν ακίνητοι στην οθόνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκκίνηση του Borderlands 2 κατέστη δυνατή μόνο μετά από τροποποίηση του αρχείου ρυθμίσεων (config file) από τον χρήστη.

RTX 50 Series silently removed 32-bit PhysX support
byu/MrEWhite innvidia

Η Nvidia επιβεβαίωσε την έλλειψη υποστήριξης για 32-bit CUDA applications στη σειρά RTX 50. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας διευκρίνισε ότι η συγκεκριμένη έλλειψη υποστήριξης θα συνεχιστεί και στο μέλλον. Αυτό σημαίνει ότι δημοφιλείς τίτλοι όπως τα Borderlands 2, Mirror’s Edge, Batman: Arkham Asylum και Batman: Arkham Origins, καθώς και το Assassin’s Creed IV Black Flag (μεταξύ άλλων παιχνιδιών που βασίζονται σε 32-bit PhysX) δεν θα λειτουργούν κανονικά στις νεότερες κάρτες γραφικών Blackwell. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό πισωγύρισμα για τους λάτρεις των retro games και τους gamers που επιθυμούν να απολαύσουν παλαιότερους τίτλους στις νέες τους GPUs.

nvidia removed physx 32 bit support rtx 50 series

Αντίθετα, η προηγούμενη γενιά καρτών γραφικών, η σειρά RTX 40, συνεχίζει να υποστηρίζει 32-bit PhysX εφαρμογές. Επιπλέον, ο ίδιος χρήστης ανέφερε ότι οι 64-bit PhysX εφαρμογές λειτουργούν χωρίς προβλήματα στη σειρά RTX 50, υποδεικνύοντας ότι το πρόβλημα εντοπίζεται αποκλειστικά στην υποστήριξη των 32-bit εκδόσεων της τεχνολογίας PhysX.

Το συγκεκριμένο ζήτημα έχει προκαλέσει αντιδράσεις στην κοινότητα των gamers, με πολλούς να εκφράζουν την απογοήτευσή τους για την έλλειψη υποστήριξης για 32-bit PhysX. Η Nvidia καλείται να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των χρηστών και να εξετάσει πιθανές λύσεις για το συγκεκριμένο πρόβλημα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα