Nex Playground: Ο CEO εξηγεί πώς ξεπέρασε το Xbox και βελτιώνει το μοντέλο του Wii

Nex Playground: Η νέα κονσόλα που «έκλεψε» την παράσταση στην Black Friday

Μια νέα πρόταση στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, η κονσόλα Nex Playground, έκανε αίσθηση στις ΗΠΑ κατά την περίοδο της Black Friday, καταφέρνοντας να ξεπεράσει σε πωλήσεις ακόμα και το Xbox Series X/S. Αυτή η συσκευή, που θυμίζει το θρυλικό Nintendo Wii, φέρνει μια φρέσκια προσέγγιση στο οικογενειακό παιχνίδι, εστιάζοντας στην κίνηση και τη διαδραστικότητα.

Κίνηση, AI και συνδρομητικό μοντέλο: Η συνταγή της επιτυχίας

Η Nex Playground δεν είναι απλά μια ακόμα κονσόλα. Πρόκειται για έναν μικρό κύβο, μόλις 3 ιντσών, που συνδέεται εύκολα στην τηλεόραση και χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη κάμερα με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να παρακολουθεί τις κινήσεις του σώματος. Έτσι, οι παίκτες δεν χρειάζονται χειριστήρια, κάτι που ενθαρρύνει τη φυσική δραστηριότητα μέσα στο σπίτι.

Ο David Lee, CEO της Nex, εξήγησε σε συνέντευξή του στο The Game Business πως η έμπνευση για την κονσόλα προήλθε από το Nintendo Wii, αλλά με μια σημαντική διαφοροποίηση στο επιχειρηματικό μοντέλο. Αντί για την πώληση μεμονωμένων παιχνιδιών, η Nex υιοθετεί ένα συνδρομητικό σύστημα, το Play Pass, προσφέροντας πρόσβαση σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη τίτλων. Αυτό περιλαμβάνει παιχνίδια βασισμένα σε δημοφιλή παιδικά brands όπως τα Fruit Ninja, Whack-a-Mole, Bluey, Peppa Pig, Barbie και Teenage Mutant Ninja Turtles.

«Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε είναι να μάθουμε από την ιστορία και να μην επαναλάβουμε τους ίδιους περιορισμούς, και για αυτό υιοθετήσαμε το μοντέλο της συνδρομής», είπε ο Lee. Τόνισε πως η Nintendo, παρά την επιτυχία του Wii στο να προσελκύσει ένα ευρύτερο κοινό, αντιμετώπισε το πρόβλημα ότι πολλοί casual παίκτες αγόραζαν μόνο λίγους τίτλους, όπως το Wii Fit ή το Wii Sports, κάτι που δεν ήταν βιώσιμο μακροπρόθεσμα.

Η στρατηγική της Nex, με το Play Pass, στοχεύει στη διατήρηση και τον συνεχή εμπλουτισμό της εμπειρίας των χρηστών. Ο Lee πιστεύει ότι αυτό το μοντέλο δίνει στην εταιρεία μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία, επιτρέποντάς της να δοκιμάζει νέες ιδέες χωρίς την πίεση των υψηλών πωλήσεων για κάθε τίτλο.

Οικογενειακή διασκέδαση και μέλλον

Η κονσόλα, με τιμή περίπου 250 δολάρια, έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις γονέων και κριτικών. Ιστοσελίδες όπως το Wirecutter και το Parents.com επαινούν την ικανότητά της να φέρνει κοντά διαφορετικές ηλικίες μέσα από το ενεργό παιχνίδι, μειώνοντας την ενοχή για τον χρόνο οθόνης και ενισχύοντας την οικογενειακή αλληλεπίδραση. Ακόμη και σε φόρουμ όπως το Reddit, χρήστες με παιδιά 8-13 ετών μοιράζονται θετικές εμπειρίες, αν και κάποιοι σημειώνουν ότι η ετήσια συνδρομή των 90 δολαρίων μπορεί να φανεί ακριβή αν δεν αξιοποιηθεί πλήρως το περιεχόμενο.

Εκπαιδευτικοί σε προγράμματα ειδικής αγωγής βλέπουν επίσης μεγάλες δυνατότητες για inclusive δραστηριότητες. Η Nex έχει λάβει βραβεία για την προώθηση της οικογενειακής διασκέδασης, ενώ η εταιρεία εστιάζει στην εύκολη εγκατάσταση, τη λειτουργία χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο και την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών.

Προς το παρόν, η Nex Playground είναι διαθέσιμη μόνο στη Βόρεια Αμερική, αλλά υπάρχουν σχέδια για επέκταση σε άλλες χώρες το 2026.

Σούπερ προσφορά στην Ελλάδα: Πως θα πάρεις PS5 στα €280 και Nintendo Switch 2 στα €415!

δειτε ακομα

δειτε ακομα