Πρόσφατα, ένα νέο λογισμικό αναβάθμισαν τα Meta Quest 2, 3 και 3S, αλλά δυστυχώς, συνοδεύτηκε από σοβαρά ζητήματα. Πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι τα VR headsets τους σταμάτησαν να λειτουργούν μετά την αναβάθμιση της 6ης Δεκεμβρίου.
Αφού επικοινώνησαν με την εξυπηρέτηση πελατών της Meta, οι χρήστες πληροφορήθηκαν ότι η εταιρεία αρνήθηκε να παρέχει οποιαδήποτε επιδιόρθωση, επικαλούμενη ότι τα προϊόντα είναι εκτός εγγύησης. Αυτό προκάλεσε αναστάτωση, καθώς το κόστος ενός headset είναι αρκετές εκατοντάδες ευρώ.
Ωστόσο, φαίνεται ότι η κατάσταση έχει εξελιχθεί. Πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι έλαβαν ενημερωτικό μήνυμα από την Meta σχετικά με το πρόβλημα. Στο μήνυμα αυτό, η εταιρεία ενημερώνει ότι υπήρξε νέα προσέγγιση στο τμήμα υποστήριξης, και πλέον, αν κάποια headsets συνεχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα μετά την αναβάθμιση, οι χρήστες θα είναι σε θέση να επικοινωνήσουν με τη Meta για βοήθεια.
Αυτή τη στιγμή, τα πράγματα φαίνεται να βελτιώνονται και η Meta δείχνει πρόθυμη να υποστηρίξει τους πελάτες της σε περίπτωση που προκύψουν επιπλέον προβλήματα.