Η Jaguar αποσκοπεί να επαναστατήσει με το νέο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της, ο οποίος τόνισε ότι η εταιρεία επιδιώκει να είναι τολμηρή και ανατρεπτική στη νέα της κατεύθυνση.
Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία προκάλεσε σοβαρές συζητήσεις τον περασμένο μήνα, όταν παρουσίασε το νέο της branding, το οποίο συνοδεύεται από τη μετατροπή της σε πλήρως ηλεκτρική μάρκα.
Μιλώντας στο Sky News, ο Rawdon Glover τόνισε: «Η προσοχή που έχουν προσελκύσει οι τελευταίες κινήσεις μας είναι εντυπωσιακή, αλλά τώρα είναι η στιγμή να εστιάσουμε στην παρουσίαση του οχήματος».
Το Type 00, όπως ονομάζεται, αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης στην Καλιφόρνια, χαρακτηριζόμενο από «τολμηρές γραμμές και εντυπωσιακές αναλογίες που θα επηρεάσουν τη σχεδίαση μελλοντικών μοντέλων της Jaguar». Διατίθεται σε δύο χαρακτηριστικά χρώματα, το ροζ του Μαϊάμι και το μπλε του Λονδίνου.
Η Jaguar ανακοίνωσε ότι το νέο ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιεί μια καινοτόμο πλατφόρμα που προσφέρει αυτονομία έως και 478 μιλίων, με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης που προσθέτει 200 μίλια σε μόλις 15 λεπτά.
Jaguar: Προβλέπεται τιμή άνω των 100.000 λιρών
Η παραγωγική έκδοση του Type 00, η οποία θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2025. Παρά το γεγονός ότι οι τιμές δεν έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής, εκτιμάται ότι θα υπερβαίνουν τις 100.000 λίρες.
Ο Rawdon Glover δήλωσε: «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η Jaguar θα παραμείνει επιθυμητή και βιώσιμη στο μέλλον. Η αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια σημαντική μετάβαση, και όλοι κατανοούμε αυτό που σημαίνει ο ηλεκτροκίνητος κόσμος για το brand μας. Εμείς στην Jaguar εξετάζουμε αυτές τις προκλήσεις και θεωρούμε ότι είναι καιρός να κάνουμε τολμηρές κινήσεις που συμβαδίζουν με την κληρονομιά μας».
Τον περασμένο Νοέμβριο, η Jaguar παρουσίασε μια διαφήμιση με μια σειρά μοντέλων που βγήκαν από ένα ασανσέρ, ντυμένα με εντυπωσιακά ρούχα, και χωρίς να εμφανιστεί κάνένα από τα αυτοκίνητα της.
Type 00 in London Blue and Miami Pink, revealed at Miami Art Week.
London Blue honours the iconic Opalescent Silver Blue of the 1960s E-type.
Miami Pink pays tribute to the city’s pastel colours and Art Deco architecture.
——
Finer points in the comment section. pic.twitter.com/nc91ljpeOW
— Jaguar (@Jaguar) December 3, 2024
Η εταιρεία παρουσίασε την καινοτομία αυτή ως μέρος μιας «νέας εποχής» που στοχεύει να προσεγγίσει ένα σύγχρονο κοινό. Ωστόσο, η διαφημιστική καμπάνια δεν ήταν απαλλαγμένη από αρνητικά σχόλια, με τον Nigel Farage να δηλώνει ότι «προβλέπω ότι η Jaguar θα χρεοκοπήσει», ενώ ο Elon Musk έθεσε εκτοξευμένα ερωτήματα για το αν πουλά αυτοκίνητα.
«Αυτή είναι η πραγματική κατεύθυνση της Jaguar»
Σχολιάζοντας το rebranding, ο Glover είπε: «Επιδιώκουμε να είμαστε τολμηροί και ανατρεπτικοί. Οι συζητήσεις γύρω από την Jaguar είναι περισσότερες από ποτέ τις τελευταίες εβδομάδες, κάτι που είναι ελπιδοφόρο, καθώς οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες περνούν απαρατήρητες όταν παρουσιάζουν νέα μοντέλα».
Σε ερώτηση σχετικά με τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση, ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε: «Δεν θέλουμε να αποξενώσουμε τους πιστούς μας οπαδούς, αλλά αντίθετα, θέλουμε να τους φέρουμε στο πλευρό μας κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής πορείας. Χρειάζεται να επικεντρωθούμε και σε ένα νέο κοινό».
Εντούτοις, αναγνωρίζοντας ότι οι αντιδράσεις μπορεί να διαφέρουν, τόνισε την επιθυμία του να περάσει η συζήτηση στο «σχεδιαστικό μας όραμα και το μέλλον της Jaguar».
Jaguar Type 00, presented by our Chief Creative Officer Professor Gerry McGovern OBE.
A new design philosophy. pic.twitter.com/HNf6sq48Tf
— Jaguar (@Jaguar) December 3, 2024