Η Huawei κατακτά την κορυφή στην αγορά των wearables παγκοσμίως, ξεπερνώντας παραδοσιακούς γίγαντες όπως η Apple και η Xiaomi.
Huawei: Νέα ηγετική δύναμη στα wearables για το πρώτο τρίμηνο του 2025
Παρά τις προκλήσεις που φέρνει το αμερικανικό εμπάργκο, η Huawei σημειώνει εξαιρετική ανάπτυξη στον χώρο των φορετών τεχνολογιών. Το πρώτο τρίμηνο του 2025, η εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση με 10 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 21,9%, καταγράφοντας αυξητική τάση 42,4% ετησίως.
Ανάδειξη των κορυφαίων εταιρειών στην αγορά των φορετών συσκευών
Πίσω από τη Huawei, η Xiaomi ακολουθεί με 8,7 εκατομμύρια αποστολές και 19% μερίδιο, παρουσιάζοντας την υψηλότερη ετήσια αύξηση 42,6%, ενώ η Apple καταλαμβάνει την τρίτη θέση με 7 εκατομμύρια αποστολές και 15,5% μερίδιο, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 37,2%. Την τετράδα συμπληρώνει η Samsung με 7,5% μερίδιο και πέμπτη είναι η Garmin με 4,7%.
Αύξηση συνολικών αποστολών στον τομέα των wearables
Το σύνολο των αποστολών φορετών συσκευών άγγιξε τα 45,6 εκατομμύρια τεμάχια το Q1 2025, με αύξηση 10,5% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2024. Τα smartwatches κυριαρχούν με 34,81 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ τα smart bands καταγράφουν 10,76 εκατομμύρια αποστολές. Η κινεζική αγορά είναι πρωτοπόρος, με 17,62 εκατομμύρια αποστολές και σημαντική αύξηση 37,6%, ειδικά στα smart bands που εκτοξεύθηκαν κατά 67,9%.
Κύρια αιτία ανάπτυξης: Το κινεζικό πρόγραμμα επιδοτήσεων
Η δυναμική ανάπτυξη των Huawei και Xiaomi σχετίζεται στενά με το κρατικό πρόγραμμα επιδότησης των φορετών γιατρών στην Κίνα, που έχει ενισχύσει σημαντικά τη ζήτηση. Η IDC προβλέπει ότι η αγορά wearables στην Κίνα θα συνεχίσει να αυξάνεται ραγδαία, με τις συνολικές αποστολές του 2025 να προβλέπεται να αυξηθούν κατά 36,9% σε σύγκριση με το 2024.