Η υποστήριξη VRR στο Nintendo Switch 2 παραμένει μια τεχνική πρόκληση, αλλά με σημαντικές προοπτικές για την εμπειρία των παικτών.
Η τεχνική δυσκολία της υποστήριξης VRR στο Nintendo Switch 2 docked mode
Η λειτουργία Variable Refresh Rate (VRR) στο Nintendo Switch 2 όταν βρίσκεται σε docked mode είναι πιθανώς εφικτή, ωστόσο υπάρχουν τεχνικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να γίνει μια ομαλή plug-and-play εμπειρία. Κατά το τελευταίο επεισόδιο του podcast του Digital Foundry, απαντήθηκε η ερώτηση σχετικά με τον ρόλο του chip του dock στη μη υποστήριξη VRR. Αποκλείστηκε η πιθανότητα να οφείλεται στο chip, καθώς η διαδικασία authentication είναι ανεξάρτητη και πραγματοποιείται προτού ξεκινήσει οποιαδήποτε έξοδος.
Η κύρια αιτία για την έλλειψη VRR στο dock του Nintendo Switch 2 φαίνεται να είναι η μετατροπή από DisplayPort σε HDMI μέσω USB-C. Αυτή η μετατροπή δημιουργεί δυσκολίες στην ενεργοποίηση VRR, όπως παρατηρείται και στο Steam Deck, και όχι το ίδιο το dock.
Οι μελλοντικές προοπτικές του VRR και η σημασία της τεχνολογίας USB-C HDMI
Το Digital Foundry πιστεύει ότι τεχνικά το VRR μπορεί να υποστηρίζεται από το dock του Nintendo Switch 2, καθώς πρόσφατα αποδείχθηκε η δυνατότητα αυτή. Ωστόσο, τα εμπόδια που απαιτούνται να ξεπεραστούν είναι αρκετά, ώστε η λειτουργία VRR να μην προσφέρεται ακόμα ως απρόσκοπτη plug-and-play εμπειρία, κάτι που αναμένουν οι χρήστες των παιχνιδομηχανών.
Υποστήριξη 40 FPS και οθόνη 120 Hz στο Nintendo Switch 2
Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι η περιορισμένη υποστήριξη παιχνιδιών σε 40 FPS, παρά το ότι η οθόνη του Switch 2 υποστηρίζει ρυθμό ανανέωσης 120 Hz. Αυτό σημαίνει ότι προς το παρόν, μόνο μερικά παιχνίδια μπορούν πραγματικά να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα της υψηλής συχνότητας ανανέωσης. Παρόλα αυτά, τίτλοι όπως το Cyberpunk 2077 που ήδη υποστηρίζουν 40 FPS δείχνουν πως η δυνατότητα αυτή θα επεκταθεί σε περισσότερα παιχνίδια στο μέλλον.
Πρόεδρος Nintendo: Αν δεν αντέχουν οικονομικά το Switch 2, τα παιδιά ας γνωρίσουν τους ήρωές μας με άλλους τρόπους