Η περιοδεία Eras της Τέιλορ Σουίφτ κατέγραψε πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 2,1 δισ. δολάρια, κάνοντάς την την πιο κερδοφόρα περιοδεία στην ιστορία, και επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στη μουσική σκηνή τα τελευταία δύο χρόνια ως ποπ σταρ.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν από τους Financial Times, αυτός ο εντυπωσιακός αριθμός προέρχεται από την πώληση 10 εκατομμυρίων εισιτηρίων σε 149 εμφανίσεις. Η Τέιλορ ολοκλήρωσε την περιοδεία της με μια εκπληκτική τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Το ποσό των 2,1 δισ. δολαρίων είναι σχεδόν διπλάσιο από το ποσό που συγκέντρωσε οποιαδήποτε άλλη περιοδεία στο παρελθόν. Υπενθυμίζεται ότι η αποχαιρετιστήρια περιοδεία του Έλτον Τζον είχε εισπράξεις 939 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ οι Coldplay με το Music of the Spheres ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια με περίπου 170 εμφανίσεις.
Πώς η Τέιλορ Σουίφτ επηρέασε τις πωλήσεις και τη Black Friday
Ο καταπληκτικός αριθμός πωλήσεων δεν περιλαμβάνει τα κέρδη που αποκομίζουν οι μεταπωλητές στη δευτερογενή αγορά, όπου το κόστος των εισιτηρίων εκτοξεύθηκε αρκετές χιλιάδες δολάρια πάνω από την αξία τους. Ούτε περιλαμβάνει τα έσοδα από τα εμπορεύματα κατά τη διάρκεια των συναυλιών.
Το νέο βιβλίο της Τέιλορ Σουίφτ
Πρόσφατα, η Σουίφτ κυκλοφόρησε ένα βιβλίο με φωτογραφίες από την περιοδεία Eras, το οποίο έχει ήδη κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού, ξεπερνώντας πολλές σημαντικές εκδόσεις από επαγγελματίες εκδότες. Το βιβλίο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά μέσω του λιανοπωλητή Target και πούλησε 814.000 αντίτυπα το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας του – σχεδόν όσα και τα απομνημονεύματα του Μπαράκ Ομπάμα το 2020.
Η ποπ σταρ, της οποίας η μουσική διανέμεται από την Universal Music, έχει καταφέρει κατά τη διάρκεια της περιοδείας Eras να πετύχει πολιτιστική και μουσική επιρροή ανάλογη με εκείνη που είχαν οι Beatles πριν από 50 χρόνια.
Όταν τα εισιτήρια τέθηκαν προς πώληση τον Νοέμβριο του 2022, η ζήτηση ήταν τόσο υψηλή που κατέρρευσε ο ιστότοπος της TicketMaster, γεγονός που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και μία μήνυση εκ μέρους του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ κατά της εταιρείας. Η περιοδεία ενίσχυσε τις τοπικές οικονομίες σε όλες τις πόλεις που επισκέφτηκε, αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη συνέχεια παγκοσμίως.
Την περασμένη χρονιά, η Σουίφτ αντιπροσώπευε το 1,8% όλων των πωλήσεων ηχογραφημένης μουσικής στις ΗΠΑ, με τις διαδικτυακές ροές της να αντιστοιχούν σε μία στις 78 συνολικά ροές στη χώρα, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Luminate.
Η Τέιλορ, που ξεκίνησε τη μουσική της καριέρα γράφοντας τραγούδια ως έφηβη στο Νάσβιλ, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συναυλίας στο Τορόντο, καθώς σκεφτόταν το τέλος της περιοδείας μετά από 18 μήνες σκληρής δουλειάς.
«Έχουμε δώσει τόσα πολλά από τη ζωή μας γι’ αυτό» δήλωσε.