Μια σημαντική εξέλιξη καταγράφηκε στην Αττική Οδό, καθώς το κόστος διέλευσης για τα ΙΧ αυτοκίνητα έχει μειωθεί στα 2,5 ευρώ. Αυτή η πληροφορία επιβεβαιώθηκε από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, μετά την εφαρμογή της νέας σύμβασης παραχώρησης.
Ο κ. Ταχιάος μοιράστηκε τις λεπτομέρειες μέσω ανάρτησής του στα κοινωνικά δίκτυα, σημειώνοντας: «Η #Αττική_Οδός τώρα “άλλαξε χέρια”».
Επιπλέον, ένα ποσό ύψους 3 δισ. και 275 εκ. ευρώ κατευθύνθηκε στα δημόσια ταμεία για να συμβάλει στη μείωση του δημόσιου χρέους κατά περίπου 1,5% του ΑΕΠ.
Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα και με την είσοδο της 6ης Οκτωβρίου, η απόδειξη των διοδίων που έλαβα αναγραφόταν πλέον από την “Νέα Αττική Οδό Α.Ε.”, αντικαθιστώντας την προηγούμενη αναγραφή “Αττική Οδός Α.Ε.” Τα διόδια διαμορφώνονται τώρα στα 2,50 ευρώ.
Όπως επισημαίνει ο Υφυπουργός στην ανάρτησή του: «Αν με ρωτούσαν πριν από πάνω από έναν μήνα, πριν την 12 Σεπτεμβρίου που υπογράφηκε η νέα Σύμβαση Παραχώρησης, θα θεωρούσα σχεδόν αδύνατο το εγχείρημα της άμεσης μετάβασης από τον προηγούμενο στον νέο παραχωρησιούχο. Ωστόσο, το πετύχαμε.»
Κατά την παρουσίαση της Σύμβασης στην Βουλή, ο Κωστής Χατζηδάκης είχε αναδείξει τη σημασία της ελάφρυνσης του δημόσιου χρέους, που έπρεπε να γίνει φέτος. Η διαδικασία δεν μπορούσε να καθυστερήσει, ακόμη κι αν υπήρχαν εναλλακτικές που είχαν εξεταστεί.
Ο Χρήστος Σταϊκούρας, με τη συνεργασία των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ και άλλων αρχών, είχε τον συντονισμό της νομοθετικής πρωτοβουλίας που θα διευκόλυνε αυτή τη μετάβαση, συνεργαζόμενος στενά με τις εμπλεκόμενες εταιρίες.
Η νέα εικοσιπενταετία για την Αττική Οδό ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις και εγγυήσεις για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, συνδυάζοντας την ανάπτυξη με τη δραστική μείωση του δημόσιου χρέους, γεγονός που επιβεβαιώνει την πρόοδο της ελληνικής οικονομίας.
Διακυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη: Ένα διπλό επίτευγμα