Στις πρώτες ημέρες λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός υποδομών Νίκος Ταχιάος μοιράζεται με το ΑΠΕ/ΜΠΕ τις εντυπώσεις από την ευχάριστη υποδοχή του έργου από τους κατοίκους της πόλης. «Δίνουμε προτεραιότητα στην επέκταση προς Καλαμαριά, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Στη συνέχεια, σχεδιάζουμε να εστιάσουμε στις επεκτάσεις προς τη δυτική Θεσσαλονίκη, που έχει κάτι παραπάνω από ανάγκη», εξηγεί ο κύριος Ταχιάος.
Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει στραφεί ενεργά σε όλα τα έργα που έχει προγραμματίσει. Αυτή τη στιγμή, πολλές σημαντικές υποδομές βρίσκονται σε εξέλιξη από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία επιτεύγματα και αντιπροσωπεύει μια μεγάλη επιτυχία για την πόλη. «Συνεχίζουμε τις υποδομές σε κάθε γωνιά του τόπου, εστιάζοντας στη βελτίωση της καθημερινής ζωής και της ποιότητας για όλους τους Έλληνες», προσθέτει και αναφέρεται στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Αττική, σημειώνοντας πως εξετάζεται η πρόταση για τη δημιουργία ενός νέου οδικού άξονα από την Ελευσίνα στην Οινόη, ο οποίος θα αποφορτίσει την κυκλοφορία στην Αττική.
«Η ανάγκη για αποσυμφόρηση στην Αττική είναι υπαρκτή. Ο τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά θα προσφέρει σημαντική ανακούφιση στην πρωτεύουσα, μειώνοντας την κυκλοφορία στις σημαντικές λεωφόρους και διευκολύνοντας την κίνηση στο Θριάσιο Πεδίο. Στρέφουμε το ενδιαφέρον μας στην εξασφάλιση χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, έτσι ώστε το έργο να δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025», εκτιμά ο κ. Ταχιάος.
Ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Οινόη είναι μία από τις τρεις βασικές προτάσεις που έχουν υποβληθεί από ενδιαφερόμενη εταιρεία. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως η αξιολόγηση αυτών των προτάσεων θα προέχει με βάση τη δημοσιονομική σταθερότητα. Υπό αυτό το πρίσμα, η σχετική πρόταση θα εξεταστεί άμεσα, καταλήγει ο υφυπουργός.