Ανακαλύψτε τη μοναδική μαγεία των Χριστουγέννων στην Αθήνα μέσα από μια βραβευμένη καμπάνια που ξεχώρισε διεθνώς.
Διεθνείς διακρίσεις για την χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής
Η πρωτοποριακή ψηφιακή χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής απέσπασε σημαντικές τιμητικές διακρίσεις σε διεθνείς θεσμούς του τουριστικού μάρκετινγκ, όπως τα Travel Marketing Awards. Συγκεκριμένα, η καμπάνια κέρδισε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best International Campaign και το Silver βραβείο στην κατηγορία Best Digital Multi-Channel Campaign, αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής εξωστρέφειας της Περιφέρειας.
Στοχευμένη προβολή σε δυναμικές αγορές υψηλού εισοδήματος
Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε από τις 25 Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου και ξεχώρισε για τις στοχευμένες διαφημιστικές ενέργειες σε αγορές υψηλού εισοδήματος όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία και η Σουηδία. Με τηλεοπτικά σποτ, ψηφιακή προβολή και φυσική παρουσία σε κεντρικούς δημόσιους χώρους όπως σταθμοί μετρό και εμπορικά κέντρα, η καμπάνια κατέστησε την Αθήνα επίκεντρο εορταστικού ενδιαφέροντος και ταξιδιωτικής έλξης.
Η γιορτινή ατμόσφαιρα της Αθήνας και το Χριστουγεννιάτικο Χωριό
Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως αποτέλεσε το κεντρικό στοιχείο της καμπάνιας, προσελκύοντας μικρούς και μεγάλους και αναδεικνύοντας τη ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και της Αττικής γενικότερα. Μέσα από πλούσιες οπτικές και διαδραστικές εμπειρίες, η καμπάνια εξέπεμψε το μήνυμα ενός πολυθεματικού, σύγχρονου προορισμού 365 ημερών.
Καινοτόμος τουριστική στρατηγική και οικονομική ανάπτυξη
Η διάκριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της Περιφέρειας Αττικής στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου τουριστικής προβολής, με σκοπό την ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης και της ευημερίας των κατοίκων. Αξιοσημείωτο είναι πως η Περιφέρεια είναι η πρώτη στην Ελλάδα που δημιούργησε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO) μέσα από την αναπτυξιακή εταιρεία «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.», κατοχυρώνοντας μια δομημένη και στρατηγική προσέγγιση στο τουριστικό μάρκετινγκ.
Οι δηλώσεις του Περιφερειάρχη Νίκου Χαρδαλιά
Με αφορμή τη βράβευση, ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς τόνισε: «Η διπλή αυτή διεθνής διάκριση για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας να προβάλλουμε συστηματικά και στοχευμένα τη Μητροπολιτική Αττική ως ελκυστικό προορισμό όλο το χρόνο. Επενδύουμε συνεχώς στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς μας.»
Μέσα από μια προσεκτικά δομημένη πολιτική, η Περιφέρεια Αττικής συνεχίζει να αναδεικνύει τα μοναδικά στρατηγικά πλεονεκτήματα της πρωτεύουσας, καθιστώντας την έναν προορισμό ιδανικό για κάθε εποχή και κάθε επισκέπτη.