Χρυσοχοΐδης: Ανέφικτες λύσεις για τα αληθινά προβλήματα

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε πρόσφατη συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1, αναφέρθηκε στο σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική, σημειώνοντας ότι «δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις για πραγματικά προβλήματα». Συνδεόμενος με τα αποτελέσματα της έρευνας των Παραπολιτικών, ανέφερε ότι το μέγεθος του κυκλοφοριακού ζητήματος απαιτεί ρεαλιστικές προσεγγίσεις και όχι εύκολες λύσεις.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε πως η αύξηση των οχημάτων στην Αττική είναι εντυπωσιακή. «Από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα το 1985, σήμερα φτάσαμε τα 5,5 εκατομμύρια. Αυτή η υπερφόρτωση στις υποδομές είναι φυσικό να προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα». Τα σχέδια λύσης του προβλήματος είναι μακροχρόνια και απαιτούν προσεκτικούς σχεδιασμούς, καθώς παράγοντες όπως η οικονομική δραστηριότητα στον Κηφισό καθιστούν τις αποφάσεις πιο περίπλοκες.

Μία από τις λύσεις που προτάθηκαν είναι η κατασκευή ενός εγκάρσιου δρόμου μεταξύ Περιστερίου και Χαϊδαρίου, ο οποίος θα έδινε τη δυνατότητα παράκαμψης της κυκλοφορίας από τη Μαλακάσα μέχρι τον Πειραιά. «Εάν απομακρυνθούν η Αγορά του Ρέντη και άλλες μεταφορικές εταιρείες, θα υπάρξει σημαντική βελτίωση στην κυκλοφορία, αλλά απαιτούνται χρόνια για να υλοποιηθούν τέτοιες κινήσεις», επεσήμανε.

Σχετικά με την παρουσία της Τροχαίας στους δρόμους, ανέφερε: «Η βοήθεια που προσφέρεται είναι περιορισμένη, αλλά κρίσιμη». Επιπλέον, η ολοκλήρωση του έργου στο Σχιστό θα είναι ένα βήμα προς τα εμπρός για τη μείωση της κυκλοφορίας, καθώς θα διευκολύνει τις μετακινήσεις.

«Προγραμματισμός 1.000 καμερών για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας»

Ο υπουργός αναφέρθηκε στις μελλοντικές παρεμβάσεις στην κυκλοφορία μέσω της εγκατάστασης κάμερας στην Αττική. «Η υπάρχουσα υποδομή κάμερας είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Είναι απαραίτητο να ανανεωθεί το σύστημα παρακολούθησης» είπε, προσθέτοντας ότι «η κυβέρνηση προγραμματίζει την εγκατάσταση περίπου 1.000 σύγχρονων καμερών». Αυτές θα είναι εφοδιασμένες με τεχνολογία που θα επιτρέπει την άμεση αποστολή ειδοποιήσεων σε παραβάτες.

Επιπλέον, βρίσκεται σε εντελώς διαδικασία υλοποίησης η τοποθέτηση καμερών σε φανάρια που θα ελέγχουν τις παραβιάσεις, κυρίως για τα κόκκινα σηματοδότη. Ο διαγωνισμός για τις νέες κάμερες θα ξεκινήσει άμεσα, με την εφαρμογή των προγραμματισμένων μεταρρυθμίσεων από το 2025.

«Απαιτούνται γενναίες αποφάσεις για την κυκλοφορία»

Ο υπουργός επεσήμανε ότι οι υποδομές είναι ελλιπείς εδώ και πολλά χρόνια, καθώς οι δρόμοι στην Αθήνα παραμένουν ίδιοι από το 2000, ενώ ο αριθμός των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί τετραπλάσια. «Αυτή η κατάσταση απαιτεί μεγάλες αποφάσεις που συμπεριλαμβάνουν νέες υποδομές και αποτελεσματικά μέτρα κυκλοφορίας, όπως τα μονά-ζυγά» δήλωσε.

Όταν ρωτήθηκε για τυχόν προτάσεις σχετικά με το κυκλοφοριακό, ο κ. Χρυσοχοΐδης απάντησε ότι η επιτυχία απαιτεί επιστημονική μελέτη και εισηγήσεις από ειδικούς. Τόνισε ότι δεν είναι ακόμη έτοιμος για εισηγήσεις και ότι οποιαδήποτε πρόταση θα πρέπει να προέρχεται από έρευνα και προσεκτική ανάλυση.

δειτε ακομα

δειτε ακομα