Άδωνις Γεωργιάδης: Απόλυτη τήρηση του νόμου για το ασανσέρ στον «Ερυθρό» [βίντεο]

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε σχετικά: «Έχω ζητήσει νομικές ενέργειες κατά της εταιρείας που διαχειρίζεται τη συντήρηση του ασανσέρ στον Ερυθρό, ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας».

Συμπλήρωσε πως: «Τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν δείχνουν καμία πρόθεση να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα σοβαρά. Ένα ατύχημα συνέβη. Ένα ασανσέρ έπεσε. Δεν πρόκειται για παλιό και κακοσυντηρημένο ασανσέρ. Αντίθετα, είναι ένα νέο και καλοσυντηρημένο ασανσέρ από μια από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Το ασανσέρ διαθέτει πιστοποιητικό αξιοχρησίας που είναι σε ισχύ για έξι μήνες και είναι ασφαλισμένο, ενώ η διοίκηση του νοσοκομείου έχει τηρήσει όλες τις νομικές διαδικασίες στο 100%».

Ο υπουργός προσέθεσε: «Με το που συνέβη το ατύχημα, οι αρχές, όπως ο εισαγγελέας και η πυροσβεστική, παρενέβησαν. Τι ευθύνη μπορεί να έχει ο υπουργός Υγείας εδώ; Οταν έπεσε ένα ασανσέρ σε νοσοκομείο επί ΣΥΡΙΖΑ, θα έπρεπε να παυτούν ο Αλέξης Τσίπρας και οι συνεργάτες του; Ας είμαστε λίγο πιο σοβαροί. Ζήτησα να μπούμε σε νομικές διαδικασίες κατά της εταιρείας που έκανε τη συντήρηση. Για μένα, η ασφάλεια είναι προτεραιότητα και σύμφωνα με τη νομοθεσία δεν υπήρχε άλλη επιλογή για τη διοίκηση. Αν και φαίνεται ότι λειτούργησαν τα φρένα, τα ακριβή συμπεράσματα θα είναι διαθέσιμα από την έρευνα της πυροσβεστικής».

Στην συνέχεια, αναφερόμενος στον μεταπνευμονιό, ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: «Δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία. Δεν υπάρχει καμία σύνδεση με τον covid. Στην Κίνα, η εξάπλωση του ιού ήταν μεγαλύτερη πέρυσι.

Σε ερώτηση που αφορούσε την ψηφιακή πλατφόρμα finddoctors.gov.gr, μέσω της οποίας γίνονται οι διαδικτυακές ραντεβού με γιατρούς, ο υπουργός τόνισε: «Ο κόσμος δεν χάνει την ευχέρεια να κλείνει ραντεβού τηλεφωνικά. Η ανακοίνωση του ιατρικού συλλόγου έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση. Δημιουργήσαμε μια νέα, εξαιρετική ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία οι ασθενείς μπορούν να κλείνουν πολύ εύκολα ραντεβού με γιατρούς. Οι χρήστες θα μπορούν να εισέρχονται με τους κωδικούς Taxis και να κλείνουν γρήγορα το ραντεβού τους. Εντούτοις, εάν ένας γιατρός κλείσει ένα ραντεβού τηλεφωνικά, οφείλει να το καταχωρεί στην πλατφόρμα για να διασφαλιστεί ότι είναι διαθέσιμος.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε για το ατύχημα στο ασανσέρ του Νοσοκομείου Ερυθρός: «Σήμερα το πρωί στον Real FM, ο Νίκος Στραβελάκης με ρώτησε εάν ελέγξαμε την εταιρεία συντήρησης του ανελκυστήρα. Μόλις παρέλαβα το έγγραφο που επιβεβαιώνει ότι η διαδικασία έλεγχου έχει ολοκληρωθεί. Δηλαδή, η διαδικασία ελέγχου τηρήθηκε στο 100%. Το πώς συνέβη το ατύχημα θα το μάθουμε από το πόρισμα της Πυροσβεστικής και περιμένουμε».

δειτε ακομα

δειτε ακομα