Το 2024 σημαδεύτηκε από σημαντικές εξελίξεις για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος να αναδεικνύεται στην κορυφή της ελληνικής αγοράς, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 20,4%. Επιπλέον, η επιχειρηματική της επιτυχία ενισχύθηκε από την εντυπωσιακή άνοδο του Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο σημείωσε αύξηση 121,74%, εδραιώνοντας τη θέση του στην κατηγορία των mixers για ποτά.

Για το 2025, η διοίκηση της εταιρείας, όπως τόνισε ο Chief Marketing Officer κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, εκφράζει αισιοδοξία για τη διατήρηση της θετικής πορείας. Η εταιρεία στοχεύει στην επιτυχία της νέας σειράς Cool Tea, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς και στην προσθήκη μιας νέας και ενδιαφέρουσας επιλογής στην κατηγορία των mixers, με το Aegean Tonic.

Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στην έκθεση HORECA, η ισχυρή ανάπτυξη της Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην ηγετική της θέση στο φυσικό μεταλλικό νερό, αλλά επεκτείνεται και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ενδεικτικά, αναφέρθηκε στην Βίκος Cola, η οποία κατέγραψε ανάπτυξη 14,36% το 2024.

Αναφορικά με τις προκλήσεις για το 2025 και απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με ενδεχόμενες αυξήσεις τιμών, ο κ. Σεπετάς δήλωσε: «Επιδιώκουμε τα προϊόντα μας να διατηρούν την πιο ανταγωνιστική τιμή, λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή ποιότητα που προσφέρουμε», εξηγώντας ότι η μόνη αύξηση τιμής που πραγματοποιήθηκε πέρυσι οφειλόταν στην «ραγδαία άνοδο της τιμής του πορτοκαλιού».