Το 2024 σημαδεύτηκε από σημαντικές εξελίξεις για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος να αναδεικνύεται στην κορυφή της ελληνικής αγοράς, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 20,4%. Επιπλέον, η επιχειρηματική της επιτυχία ενισχύθηκε από την εντυπωσιακή άνοδο του Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο σημείωσε αύξηση 121,74%, εδραιώνοντας τη θέση του στην κατηγορία των mixers για ποτά.
Για το 2025, η διοίκηση της εταιρείας, όπως τόνισε ο Chief Marketing Officer κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, εκφράζει αισιοδοξία για τη διατήρηση της θετικής πορείας. Η εταιρεία στοχεύει στην επιτυχία της νέας σειράς Cool Tea, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς και στην προσθήκη μιας νέας και ενδιαφέρουσας επιλογής στην κατηγορία των mixers, με το Aegean Tonic.
Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στην έκθεση HORECA, η ισχυρή ανάπτυξη της Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην ηγετική της θέση στο φυσικό μεταλλικό νερό, αλλά επεκτείνεται και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ενδεικτικά, αναφέρθηκε στην Βίκος Cola, η οποία κατέγραψε ανάπτυξη 14,36% το 2024.
Αναφορικά με τις προκλήσεις για το 2025 και απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με ενδεχόμενες αυξήσεις τιμών, ο κ. Σεπετάς δήλωσε: «Επιδιώκουμε τα προϊόντα μας να διατηρούν την πιο ανταγωνιστική τιμή, λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή ποιότητα που προσφέρουμε», εξηγώντας ότι η μόνη αύξηση τιμής που πραγματοποιήθηκε πέρυσι οφειλόταν στην «ραγδαία άνοδο της τιμής του πορτοκαλιού».
Βίκος Cola, Mixers και Καινοτομίες Προϊόντων
Η Βίκος Cola πέτυχε σημαντική αύξηση 14,36% το 2024, αποκτώντας μερίδιο αγοράς 6,7%. Οι επιδόσεις του προϊόντος στα σούπερ μάρκετ ήταν ιδιαίτερα θετικές, με αύξηση 17,88%, γεγονός που υποδηλώνει την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών. Ξεχώρισε επίσης η εκρηκτική άνοδος του Βίκος Pink Grapefruit, με αύξηση 121,74% στην κατηγορία των mixers, ενισχύοντας την παρουσία της Βίκος στην αγορά αναψυκτικών και ποτών.
Αναγνωρίζοντας τις εξελισσόμενες τάσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το παγωμένο τσάι Cool Tea. Βασισμένο στο φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea διατίθεται σε τρεις γεύσεις: Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει μια επιπλέον γεύση πριν από το καλοκαίρι, εμπλουτίζοντας περαιτέρω την γκάμα των προϊόντων της.
Επενδύσεις και Στρατηγική Ανάπτυξης της Βίκος
Ο κύκλος εργασιών της οικογενειακής επιχείρησης, που ιδρύθηκε το 1990 και αποτελεί μία από τις πιο αναγνωρισμένες και καταξιωμένες εταιρείες στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού, σημείωσε αύξηση 12,5% το 2024, υπερβαίνοντας τα 127 εκατομμύρια ευρώ, από περίπου 113 εκατομμύρια ευρώ το 2023.
Η εταιρεία επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, ενισχύοντας την παραγωγική της ικανότητα και δεσμεύεται για μια βιώσιμη και δυναμική ανάπτυξη. Επιπλέον, το brand Βίκος ενισχύει σταθερά την παρουσία του στον τομέα της HORECA, με μακροχρόνιες συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις στον κλάδο της φιλοξενίας και της εστίασης, όπως ξενοδοχεία και εστιατόρια.