Κάθε διαμέρισμα μπορεί να υποβάλει αίτηση για τον επιδοτούμενο θέρμανσης μόνο για έναν τύπο θέρμανσης. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι χρήστες δεν έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν την επιλογή τους. Οι διαχειριστές της πολυκατοικίας οφείλουν να καταγράψουν συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως το ποσοστό συμμετοχής κάθε διαμερίσματος στις κοινές δαπάνες θέρμανσης.
Διαδικασία Υποβολής και Εισαγωγή Στοιχείων
Καταχώριση Διαμερισμάτων: Ο διαχειριστής είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή των στοιχείων σχετικά με κάθε διαμέρισμα, καθώς και για τη λεπτομέρεια των χιλιοστών συμμετοχής τους στις δαπάνες θέρμανσης. Είναι σημαντικό να έχουν καταγραφεί τα χιλιοστά συμμετοχής για όλα τα διαμερίσματα, ώστε το συνολικό ποσοστό να φτάνει το 1000.
Ταυτοποίηση με ΑΦΜ και Κοινόχρηστη Παροχή Ρεύματος: Στα παραστατικά για την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης, ο ΑΦΜ αλλά και η κοινόχρηστη παροχή ρεύματος πρέπει να αντιστοιχούν με τα δηλωθέντα στοιχεία στη διαχείριση των χιλιοστών θέρμανσης. Εάν το κτίριο έχει ΑΦΜ, ο διαχειριστής μπορεί να το δηλώσει στην πλατφόρμα, με την προϋπόθεση ότι αυτή η πληροφορία δεν μπορεί να αλλάξει αργότερα.
Σε περιπτώσεις που η θέρμανση παρέχεται μέσω φυσικού αερίου ή άλλων μεθόδων, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί προφίλ πολυκατοικίας. Κάθε διαμέρισμα μπορεί να υποβάλει αιτήσεις αυτόνομα μέσω της πλατφόρμας MyΘέρμανση, όπως γίνεται και για τις μονοκατοικίες.
Περιπτώσεις Αλλαγής Διαχειριστή
Εάν προκύψει αλλαγή στη θέση του διαχειριστή, θα χρειαστεί να δημιουργηθεί νέο προφίλ με τον ΑΦΜ του νέου διαχειριστή. Οι ένοικοι θα υποβάλουν τις αιτήσεις τους στο νέο προφίλ. Ιδιαίτερη σημασία έχει, αν η αλλαγή γίνει μετά τις 6 Δεκεμβρίου 2024, οι αγορές πετρελαίου μέχρι τις 31 Μαρτίου 2025 να είναι εκδοθεί με τον ΑΦΜ του παλαιού διαχειριστή για να διασφαλιστεί η σωστή καταγραφή.
Τι Συμβαίνει με Παλιούς Ενοίκους στην Πλατφόρμα
Αν στην πλατφόρμα εμφανίζονται στοιχεία προηγούμενων ενοίκων, αυτά θεωρούνται ενδεικτικά και δεν επηρεάζουν τη διαδικασία υποβολής αίτησης. Ο διαχειριστής έχει το δικαίωμα να ενημερώσει τον νέο ένοικο για τον αριθμό του διαμερίσματός του, ειδικά αν το όνομα του προηγούμενου ενοίκου παραμένει καταχωρημένο.
Σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαχειριστής, οι ένοικοι θα πρέπει να συμφωνήσουν ποιος θα αναλάβει τον ρόλο του διαχειριστή και θα δημιουργήσει το προφίλ της πολυκατοικίας. Αν δεν υπάρχει κοινόχρηστη παροχή ρεύματος, θα επιλεγεί μια ατομική παροχή, συνήθως αυτή του εκπροσώπου.