Τα ξενοδοχεία Leonardo ενισχύουν την παρουσία τους στην Ελλάδα με επένδυση 200 εκατ. ευρώ

Η ελληνική τουριστική αγορά ελκύει σημαντικές επενδύσεις, με τον Όμιλο Fattal και τη Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean να ενισχύουν τη θέση τους με στοχευμένες κινήσεις ανάπτυξης.

Ισχυρή παρουσία και επενδυτική δέσμευση στην Ελλάδα

Ο Όμιλος Fattal House of Hotels επενδύει ενεργά στην Ελλάδα, με τον θυγατρικό βραχίονα Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean να έχει ήδη πραγματοποιήσει επενδύσεις που αγγίζουν τα 120 εκατομμύρια ευρώ και να σχεδιάζει επιπλέον επενδύσεις ύψους 80 εκατ. ευρώ. Αυτή η στρατηγική κίνηση ανεβάζει το συνολικό επενδυτικό αποτύπωμα στα 200 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας την ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού τομέα.

Ο κ. Roni Aloni, CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, τόνισε ότι η Ελλάδα παραμένει ένας από τους κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως, με εκτεταμένες προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη, ιδιαίτερα στην περιοχή της Αθήνας, όπου επιθυμούν να αυξήσουν τον αριθμό των ξενοδοχείων τους.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==
Roni Aloni, CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean

Νέα δυναμική επένδυση στη Θεσσαλονίκη: NYX Hotel Thessaloniki

Μια σημαντική προσθήκη στο ξενοδοχειακό τοπίο της Βόρειας Ελλάδας αποτελεί το NYX Hotel Thessaloniki, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Σεπτέμβριο στην οδό Τσιμισκή. Η επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει 130 δωμάτια, εστιατόριο, bar, γυμναστήριο, χώρους για εκδηλώσεις και lounge, δημιουργώντας παράλληλα πάνω από 190 νέες θέσεις εργασίας.

Η κα Andrie Kleanthous – Demosthenous, Διευθύντρια Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, αναφέρθηκε στη σημασία του ξενοδοχείου ως «νέο σημείο αναφοράς σε μια Θεσσαλονίκη που εξελίσσεται», τονίζοντας πως η φιλοσοφία τους εστιάζει στην παροχή μοναδικών εμπειριών με ψυχή και αυθεντικότητα.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Επέκταση σε κορυφαίους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς

Ο Όμιλος προχωρά πέρα από τη Θεσσαλονίκη με σχέδια για νέες μονάδες στη Χαλκιδική και ισχυρή παρουσία στη Ρόδο και την Αθήνα. Επιπλέον, εξετάζει προσεκτικά νησιωτικούς προορισμούς με υψηλή επισκεψιμότητα και μακρά τουριστική περίοδο, όπως Κέρκυρα, Κρήτη και Κως, αλλά και μικρότερα νησιά υπό κατάλληλες συνθήκες.

Η φιλοσοφία του Ομίλου βασίζεται στην τριπλή προσέγγιση της αυθεντικής εμπειρίας, του σύγχρονου design και της βαθιάς κατανόησης των αναγκών του σύγχρονου ταξιδιώτη. Το πλούσιο χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει πέντε εξειδικευμένες μάρκες: Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και NYX Hotels, με παρουσία σε περισσότερες από 300 μονάδες σε 21 χώρες.

Στην Ελλάδα και την Κύπρο λειτουργούν ήδη 11 ξενοδοχεία, με στόχο να φτάσουν τα 15 μέχρι το 2026. Κάθε νέα επένδυση υλοποιείται με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στενή ενσωμάτωση στην τοπική κοινωνία, διασφαλίζοντας θετικό κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο.

δειτε ακομα

δειτε ακομα