Νικόλαος Μπήλιος: Πώς μια ελληνική μπύρα προκαλεί αίσθηση στη Γερμανία και σχέδια για επενδύσεις μαμούθ

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης δίνει δυναμικό παρόν στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, επισημαίνοντας την αφοσίωσή της στην ελληνική επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη της Θράκης.

Πρωτοπόρος στην ανεξάρτητη ζυθοποιία

Ο κ. Νικόλαος Μπήλιος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας, τόνισε τον πρωτοποριακό ρόλο της εταιρείας στη δημιουργία του κλάδου των μικρών, ανεξάρτητων ζυθοποιείων στην Ελλάδα. Η ίδρυση της πρώτης ελληνικής ζυθοποιίας το 1998 αποτέλεσε το εφαλτήριο για την ανάπτυξη ενός δυναμικού κλάδου που σήμερα αριθμεί 73 επιχειρήσεις, συμβάλλοντας στην ελληνική οικονομία και δημιουργώντας θέσεις εργασίας.

Η στήριξη του μεταποιητικού κλάδου, που συνεισφέρει σημαντικά στο ΑΕΠ, είναι κρίσιμη. Η πολιτεία καλείται να αναγνωρίσει και να ενισχύσει τον κλάδο της μεταποίησης.

Η μπύρα Βεργίνα: Ένα ελληνικό success story

Η μπύρα Βεργίνα, ναυαρχίδα της εταιρείας, συνεχίζει να διακρίνεται σε διεθνές επίπεδο. Με μια γκάμα οκτώ βασικών ετικετών, συμπεριλαμβανομένων των Radler και Honey & Spice, η Βεργίνα αποτελεί ένα αναγνωρίσιμο ελληνικό προϊόν.

Επιπλέον, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης έχει καταφέρει να κάνει την Ελλάδα εξαγωγέα βύνης, διαθέτοντας το προϊόν της σε όλη την Ευρώπη. Η βύνη Θράκης χρησιμοποιείται πλέον στην παραγωγή μπύρας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα

Σχετικά με τις διεθνείς εξελίξεις, ο κ. Μπήλιος σχολίασε ότι η αβεβαιότητα αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητας. Όσον αφορά τους δασμούς, τους χαρακτήρισε ως ένα διαπραγματευτικό εργαλείο που προκαλεί αναστάτωση. Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρακολουθεί τις εξελίξεις με ψυχραιμία, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική και τη συνέπεια.

Η εταιρεία συνεχίζει τις εξαγωγές της σε Ευρώπη και ΗΠΑ, προσαρμοζόμενη στις συνθήκες και παραμένοντας πιστή στο όραμά της για ανάπτυξη και εξωστρέφεια.

δειτε ακομα

δειτε ακομα