Η METRO επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στην Εσωτερική Επικοινωνία και το Employer Branding με 12 σημαντικές διακρίσεις στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025.
Η επιτυχία της METRO στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025
Η ομάδα Εσωτερικής Επικοινωνίας και Employer Branding της METRO Ελλάδας, που περιλαμβάνει τις αλυσίδες My market και METRO Cash & Carry, διακρίθηκε με 12 βραβεία, ανάμεσά τους το υψηλότατο Platinum βραβείο για την καλύτερη καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας, 6 Gold, 3 Silver και 2 Bronze. Αυτή η αναγνώριση επιβεβαιώνει την επένδυση της εταιρείας στην ενδυνάμωση της εταιρικής κουλτούρας και στη δημιουργία ενός ισχυρού αισθήματος ανήκειν στους 11.000 εργαζομένους της σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Πρωτοβουλίες που ξεχώρισαν για την εταιρική κουλτούρα και την Employee Engagement
Η στρατηγική της METRO εστιάζει σε δράσεις που προάγουν την ανθρώπινη επικοινωνία και την αυθεντικότητα, με σκοπό την πραγματική σύνδεση των εργαζομένων. Οι διακρίσεις αφορούν καμπάνιες που κινητοποιούν, εμπνέουν και ενεργοποιούν το προσωπικό:
- Platinum & Gold για την καμπάνια «Οι Αξίες που μας ενώνουν | Οι ιστορίες που μας εμπνέουν», που αναδεικνύει τις κοινές αξίες και προσωπικές αφηγήσεις των εργαζομένων.
- Gold στην κατηγορία Best Employee Volunteer Communication Program για το κοινωνικό πρόγραμμα «Γεύμα προσφοράς My market – Μαζί, τρέφουμε χαμόγελα!».
- Gold για την καινοτόμα σειρά METRO Talks, που αποτελεί σύγχρονο μέσο διάχυσης των εταιρικών ενεργειών.
- Gold στην αξιοποίηση βίντεο με το πρόγραμμα «Proud to be METRO», εξασφαλίζοντας την πρόσβαση στα εταιρικά μηνύματα για όλους τους εργαζομένους.
- Gold για την ψηφιακή πλατφόρμα εσωτερικής επικοινωνίας EMEIS, που ενισχύει τη διαδραστικότητα και την ενημέρωση.
- Gold στην κατηγορία Retail για την καμπάνια Internal Comms στο λιανεμπόριο | #teammetro, που ενοποιεί τους εργαζομένους του κλάδου.
- Silver για τη νέα εταιρική ταυτότητα του My market, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κουλτούρας και της εταιρικής ταυτότητας.
- Silver στην κατηγορία για την επικοινωνία απομακρυσμένων εργαζομένων, μέσω της ίδιας καμπάνιας λιανεμπορίου #teammetro.
- Silver για την εταιρική καμπάνια Employer Branding «Οι Αξίες που μας ενώνουν | Οι ιστορίες που μας εμπνέουν».
- Bronze για την επικοινωνία του εταιρικού σκοπού, με την πρωτοβουλία της Ημέρας της Μητέρας σε συνεργασία με το Be-Live.
- Bronze για το αθλητικό event METRO Kick Off, που ενίσχυσε το ομαδικό πνεύμα και την εταιρική συνοχή.
Η φωνή της ηγεσίας για τη στρατηγική εσωτερικής επικοινωνίας
Η Σοφία Τατά, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO, τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι όχι μόνο για τα 12 βραβεία, αλλά κυρίως για το νόημα που κρύβουν πίσω τους. Στον απαιτητικό κλάδο του λιανεμπορίου, η έμπνευση, η σύνδεση και η ενεργοποίηση 11.000 ανθρώπων πανελλαδικά αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση. Κάθε μήνυμα, κάθε καμπάνια μας έχει στόχο να δώσει φωνή και υπερηφάνεια σε κάθε εργαζόμενο της METRO».