Η Lidl Ελλάς μειώνει τις τιμές σε πάνω από 30 αρτοσκευάσματα έως και 13%

Η Lidl Ελλάς προχωρά σε μια πρωτοβουλία που θα φέρει χαμόγελα στους καταναλωτές, μειώνοντας τις τιμές σε αγαπημένα αρτοσκευάσματα, απορροφώντας τον ΦΠΑ.

Η πρωτοβουλία της Lidl Ελλάς για τους καταναλωτές

Η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε μια σημαντική πανελλαδική πρωτοβουλία με στόχο την ελάφρυνση του καθημερινού κόστους για τους καταναλωτές και την ενίσχυση της απόλαυσης. Συγκεκριμένα, από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα προχωρήσει σε μείωση τιμών κατά 13% σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα. Αυτή η κίνηση σημαίνει πως η Lidl Ελλάς θα απορροφήσει τον ΦΠΑ για τους πελάτες της, καθιστώντας τα προϊόντα ακόμη πιο προσιτά.

Η ενέργεια αυτή πλαισιώνεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τον τίτλο «Φήμες λένε», η οποία αναμένεται να ενθουσιάσει το κοινό.

Δέσμευση στην ποιότητα και την προσιτότητα

Ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, υπογράμμισε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας: «Σε αυτές τις εποχές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να παρέχουμε άμεση ανακούφιση στους πελάτες μας. Ο Φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων μας και οι πελάτες μας φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα φρεσκοψημένα προϊόντα μας. Το Χρυσό Βραβείο στα Bakery Awards 2024 επιβεβαιώνει το πάθος μας για την ποιότητα. Με την απόφαση να απορροφήσουμε τον ΦΠΑ, κάνουμε αυτή την απόλαυση ακόμα πιο προσιτή σε όλους και ευχαριστούμε έμπρακτα τους πελάτες μας για την προτίμηση και την αφοσίωσή τους».

Η μείωση των τιμών στα αρτοσκευάσματα εντάσσεται στη διαρκή δέσμευση της Lidl Ελλάς να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές. Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων – από αλμυρά έως γλυκά αρτοσκευάσματα, φτιαγμένα με φυσικά συστατικά και αυθεντικές συνταγές. Η φρεσκάδα είναι εγγυημένη, καθώς τα προϊόντα ψήνονται φρέσκα αρκετές φορές την ημέρα στα καταστήματα.

«Φήμες λένε»: Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια, «Φήμες λένε», αναδεικνύει τη συναισθηματική αφοσίωση των πελατών και εστιάζει στην ακαταμάχητη γοητεία των αρτοσκευασμάτων Lidl. Το χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτ απεικονίζει με ειλικρίνεια τις μικρές καθημερινές χαρές και την ισχυρή συναισθηματική σύνδεση που έχουν οι καταναλωτές με τα φρεσκοψημένα προϊόντα του Φούρνου Lidl.

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Lidl Ελλάς επιβεβαιώνεται και από ανεξάρτητα βραβεία. Το διεθνές ινστιτούτο ICERTIAS απένειμε για άλλη μια φορά στην εταιρεία το «Best Buy Award» για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής σε εννέα κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της σημαντικής κατηγορίας «Τμήμα Αρτοποιίας». Αυτή η αναγνώριση υπογραμμίζει τη θέση της Lidl Ελλάς ως αξιόπιστου συνεργάτη για τις καθημερινές αγορές, ενισχύοντας την εικόνα της ως μια εταιρεία που αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών.

δειτε ακομα

δειτε ακομα