Η δυναμική ανάπτυξη του ομίλου Public επαναπροσδιορίζει το τοπίο του ελληνικού λιανεμπορίου, δημιουργώντας νέες προοπτικές και ενισχύοντας την omnichannel εμπειρία των καταναλωτών.
Επενδυτικό σχέδιο 10 εκατ. ευρώ για στρατηγική επέκταση
Ο όμιλος Public επενδύει περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ με στόχο την ενίσχυση και την ανανέωση του δικτύου καταστημάτων του σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Η στρατηγική αυτή ανάπτυξη δεν περιορίζεται μόνο στην αριθμητική αύξηση, αλλά εστιάζει στην ποιότητα και στη δημιουργία νέων σημαντικών σημείων πώλησης, όπως στα Ίλιον, Ηράκλειο Κρήτης, Smart Park, Πατήσια και Κέρκυρα.
Μοντέρνα καταστήματα και βελτιωμένη εμπειρία πελάτη
Τα νέα και ανακαινισμένα καταστήματα ενσωματώνουν σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές και εστίαση στην εξυπηρέτηση, όπως αποδεικνύουν οι πρόσφατες ανακαινίσεις σε Μαρούσι, Αγία Παρασκευή και η επέκταση του Public Περιστερίου με νέο όροφο αφιερωμένο σε οικιακές συσκευές και τεχνολογία. Παράλληλα, τα καταστήματα της Πάτρας ανακαινίζονται με ολοκλήρωση εντός του φθινοπώρου.
Ενισχυμένη παρουσία στην κατηγορία οικιακών συσκευών
Η κατηγορία των οικιακών συσκευών αποτελεί βασικό πυλώνα της επέκτασης, καθώς πλέον είναι διαθέσιμη σε 55 από τα 64 καταστήματα Public, καλύπτοντας και περιοχές όπως ο Πειραιάς, τα Ιωάννινα και ο Βόλος. Η προσθήκη οικιακών συσκευών ενισχύει το συνολικό προϊοντικό μείγμα και προσφέρει ολοκληρωμένες αγοραστικές λύσεις με προηγμένες υπηρεσίες πληρωμής και παράδοσης.
Καινοτόμες υπηρεσίες για μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία
Η επένδυση επεκτείνεται και στις υπηρεσίες υψηλής απόδοσης που σχεδίασε το Public Group, βελτιώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μέσω:
- «Τα Πάντα Άτοκα χωρίς κάρτα»: άτοκες δόσεις έως και 36 μήνες χωρίς πιστωτική κάρτα,
- «All in One Delivery»: συνδυασμένη υπηρεσία παράδοσης, εγκατάστασης, απόσυρσης και ανακύκλωσης,
- «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής»: εγγυημένη επιστροφή της διαφοράς στο Public Wallet αν βρεθεί φθηνότερη τιμή,
- Public+ loyalty πρόγραμμα: μηχανισμός ανταμοιβής με επιστροφή χρημάτων για επόμενες αγορές.
Στρατηγική επέκταση και ενίσχυση του retail footprint
Με συνολική επιφάνεια καταστημάτων που πλέον ξεπερνά τα 100.000 τ.μ., το Public επεκτείνει το φυσικό του αποτύπωμα, εναρμονίζοντας την omnichannel στρατηγική με τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή που αναζητά ευελιξία και άρτια εξυπηρέτηση. Η συστηματική γεωγραφική κάλυψη και οι επενδύσεις στην τεχνολογία κάνουν το Public σημείο αναφοράς στην κατηγορία του ελληνικού λιανεμπορίου.