Εξαιτίας τεχνικού ζητήματος στο διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ, 15.328 δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος δεν έλαβαν έγκαιρα την πληρωμή τους. Ο ΟΠΕΚΑ διαβεβαιώνει ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί άμεσα.
Καθυστέρηση στην Καταβολή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος
Ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) ανακοίνωσε ότι η καθυστέρηση στην καταβολή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος (ΕΕΕ) σε 15.328 δικαιούχους οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα του διατραπεζικού συστήματος συναλλαγών ΔΙΑΣ. Ειδικότερα, η καθυστέρηση αφορά δικαιούχους που λαμβάνουν το ΕΕΕ μέσω της EUROBANK ΑΕ. Ο ΟΠΕΚΑ διαβεβαιώνει ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά του και ότι οι πληρωμές θα πραγματοποιηθούν κανονικά μετά την αργία της Καθαράς Δευτέρας.
Η Ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ
Στην ανακοίνωσή του, ο ΟΠΕΚΑ διευκρινίζει:
«Ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) ενημερώνει τους δικαιούχους του προγράμματος
Επαναπρογραμματισμός Πληρωμών
Προκειμένου να αποκατασταθεί το πρόβλημα, η ΔΙΑΣ θα αποστείλει εκ νέου τις 15.328 εντολές πληρωμής προς την Τράπεζα EUROBANK ΑΕ, με προγραμματισμένη ημερομηνία εκτέλεσης την Τρίτη 04/03/2025 ή την Τετάρτη 05/03/2025.
Δέσμευση για Ομαλή Ολοκλήρωση
Ο ΟΠΕΚΑ παρακολουθεί στενά τη διαδικασία και δεσμεύεται ότι οι πληρωμές θα ολοκληρωθούν ομαλά και χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις. Ζητά την κατανόηση των δικαιούχων για το τεχνικό πρόβλημα που προέκυψε στις διατραπεζικές συναλλαγές, το οποίο βρίσκεται εκτός του ελέγχου του ΟΠΕΚΑ.
Συνοπτικά
Συνοψίζοντας, η καθυστέρηση στην καταβολή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος σε συγκεκριμένους δικαιούχους οφείλεται σε ένα παροδικό τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα ΔΙΑΣ. Ο ΟΠΕΚΑ εργάζεται για την άμεση επίλυση του προβλήματος και την ολοκλήρωση των πληρωμών.