Αλλαγές αναμένονται στην πολιτική των σούπερ μάρκετ λόγω των νέων κυβερνητικών προσφορών που θα αρχίσουν να ισχύουν το νέο έτος. Ο στόχος είναι να περιοριστούν οι προσφορές αλλά να είναι πιο αυθεντικές και αξιόπιστες στους καταναλωτές.
Ο Απόστολος Πεταλάς, γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η διαδικασία της σήμανσης απαιτεί χρόνο, καθώς αφορά 4.200 καταστήματα και συνεχώς προστίθενται νέοι κωδικοί. Ήδη, σε αρκετά μεγάλα σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει οι σχετικές τοποθετήσεις σήμανσης, ωστόσο απαιτείται περίπου μια δεκαήμερη προθεσμία για να καλυφθούν όλα τα καταστήματα. Ο κ. Πεταλάς επισήμανε πως η σήμανση δεν θα είναι ομοιόμορφη σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς κάθε επιχείρηση έχει την ελευθερία να επιλέξει τον δικό της τρόπο εργασίας για τη σήμανση.