Αλλαγές στα Σούπερ Μάρκετ το 2025: Νέες Προσφορές και Ευκαιρίες

Αλλαγές αναμένονται στην πολιτική των σούπερ μάρκετ  λόγω των νέων κυβερνητικών προσφορών που θα αρχίσουν να ισχύουν το νέο έτος. Ο στόχος είναι να περιοριστούν οι προσφορές αλλά να είναι πιο αυθεντικές και αξιόπιστες στους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τις τρέχουσες συζητήσεις, εξετάζεται το ενδεχόμενο να καταργηθούν οι συνδυαστικές προσφορές για τα ίδια προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα ισχύουν ταυτόχρονα προσφορές όπως το 1+1 δώρο και το 50% έκπτωση, ενώ αν υπάρχουν ταυτόχρονες προσφορές, αυτές θα πρέπει να είναι στα ίδια επίπεδα.

Σούπερ μάρκετ: Η σήμανση θα διαφέρει

Ο Απόστολος Πεταλάς, γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η διαδικασία της σήμανσης απαιτεί χρόνο, καθώς αφορά 4.200 καταστήματα και συνεχώς προστίθενται νέοι κωδικοί. Ήδη, σε αρκετά μεγάλα σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει οι σχετικές τοποθετήσεις σήμανσης, ωστόσο απαιτείται περίπου μια δεκαήμερη προθεσμία για να καλυφθούν όλα τα καταστήματα. Ο κ. Πεταλάς επισήμανε πως η σήμανση δεν θα είναι ομοιόμορφη σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς κάθε επιχείρηση έχει την ελευθερία να επιλέξει τον δικό της τρόπο εργασίας για τη σήμανση.

Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι η πρωτοβουλία που βρίσκεται σε εξέλιξη έχει ήδη δημιουργήσει σημαντική κινητικότητα και οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης ενημερώνονται καθημερινά για τους νέους κωδικούς που προστίθενται. Όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, αναμένεται ότι στην επόμενη ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, η λίστα των κωδικών θα πλησιάσει τον στόχο των 600 και ενδέχεται να τον υπερβεί σύντομα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα