Εν αναμονή του φινάλε της σεζόν, οι τηλεθεατές έχουν διαμορφώσει τις προτιμήσεις τους στην prime time ζώνη. Δείτε αναλυτικά τις επιδόσεις των προγραμμάτων της Δευτέρας 24/3, με το MasterChef να πρωταγωνιστεί στο δυναμικό κοινό!
Τηλεθέαση Prime Time: MasterChef vs. Μυθοπλασία
Η μάχη της prime time τηλεθέασης συνεχίζεται αμείωτη, με το MasterChef να διατηρεί τα σκήπτρα στο δυναμικό κοινό (18-54), παρά την ισχυρή παρουσία των σειρών μυθοπλασίας. Οι σειρές “Άγιος Έρωτας”, “Grand Hotel”, “Τιμωρός” και “Παιχνίδια Εκδίκησης” συγκεντρώνουν σταθερά διψήφια ποσοστά, ενώ η “Γη της Ελιάς” ακολουθεί.
Συγκεκριμένα, το μαγειρικό reality του Star κατέγραψε 15,5% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω του τον “Άγιο Έρωτα”. Παράλληλα, “Grand Hotel” (12,4%), “Τιμωρός” (12,3%) και “Παιχνίδια Εκδίκησης” (12,2%) σημείωσαν σχεδόν ισοπαλία, ενώ η “Γη της Ελιάς” έφτασε το 10,4%. Η εκπομπή Prime Time του ΣΚΑΪ περιορίστηκε στο 3,3%, ενώ η σειρά “Παραλία” της ΕΡΤ σημείωσε αρνητικό ρεκόρ με μόλις 1,7%.
Γενικό Σύνολο: Ο “Άγιος Έρωτας” στην Κορυφή
Στο γενικό σύνολο, ο “Άγιος Έρωτας” κυριάρχησε, κερδίζοντας την προσοχή του κοινού με την ερωτική σκηνή ανάμεσα στους χαρακτήρες που υποδύονται ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος και η Δανάη Παππά. Η τηλεθέαση της δραματικής σειράς του Alpha έφτασε το 18,8%, με το Grand Hotel να ακολουθεί με 17,3%. Ο “Τιμωρός” συγκέντρωσε 15,7%, η “Γη της Ελιάς” 15,5% και το MasterChef 13,4%. Τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” διατήρησαν διψήφια ποσοστά, ενώ Prime Time και “Παραλία” κατέγραψαν χαμηλές επιδόσεις.
Αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης
- Δυναμικό κοινό (18-54)
- MasterChef – 15,5%
- Άγιος Έρωτας – 13,6%
- Grand Hotel – 12,4%
- Τιμωρός – 12,3%
- Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,2%
- Γη της Ελιάς – 10,4%
- Prime Time – 3,3%
- Η Παραλία – 1,7%
- Γενικό σύνολο
- Άγιος Έρωτας – 18,8%
- Grand Hotel – 17,3%
- Τιμωρός – 15,7%
- Γη της Ελιάς – 15,5%
- MasterChef – 13,4%
- Παιχνίδια Εκδίκησης – 11,8%
- Prime Time – 3,7%
- Η Παραλία – 3,2%
*Σημείωση: Τα δεδομένα τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση και αφορούν στη ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων. Η Nielsen παρέχει ακριβή στοιχεία τηλεθέασης και έρευνες αγοράς.