Η τηλεθέαση της τελευταίας εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 ξεπέρασε κάθε προσδοκία

Τέλος εποχής για τον Γιώργο Παπαδάκη μετά από 34 χρόνια στον ΑΝΤ1.

Η τηλεοπτική μάχη των πρωινών εκπομπών στην Ελλάδα

Χθες, Παρασκευή 4 Ιουλίου, ο Γιώργος Παπαδάκης αποχαιρέτησε το κοινό του μετά από τρεις δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική τηλεόραση. Η τηλεθέαση εκείνης της ημέρας αποκάλυψε τη δυναμική που έχουν οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές και ποιοι ανταγωνίζονται στην κορυφή.

Τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό

  • Κοινωνία Ώρα Mega: Καταγράφει υψηλό μέσο όρο, φτάνοντας το 22,7%, παραμένοντας η προτιμώμενη επιλογή για το κοινό 18-54.
  • Happy Day σημείωσε αξιόλογο 20,3%, παρόλο που κινήθηκε πιο κοντά στην αθηναϊκή πρωινή ζώνη.
  • Καλημέρα Ελλάδα κατέγραψε 11,2%, διατηρώντας μια σταθερή βάση τηλεθεατών.
  • Συνδέσεις και Σήμερα παρουσίασαν μερίδια 8,4% και 7,6% αντίστοιχα.
  • Ώρα Ελλάδος ολοκλήρωσε με 3,4%, δείχνοντας ανάγκη για ανανέωση του περιεχομένου της.

Τηλεθέαση στο γενικό σύνολο

  • Κοινωνία Ώρα Mega συνεχίζει να κυριαρχεί, με μέσο όρο 18,6%.
  • Σήμερα και Καλημέρα Ελλάδα ακολουθούν με 16,6% και 15,2% αντίστοιχα, αποδεικνύοντας την ισχύ τους στην ευρύτερη θεαματικότητα.
  • Happy Day σημειώνει 11,8%, καταγράφοντας σταθερή πορεία.
  • Ώρα Ελλάδος με 10,6% και Συνδέσεις με 7,8% συμπληρώνουν το πίνακα τηλεθέασης.

Η ανάλυση των νούμερων τηλεθέασης για τις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές αποτυπώνει τις προτιμήσεις των τηλεθεατών αλλά και το επίπεδο ανταγωνισμού στην ελληνική τηλεοπτική αγορά. Η σταθερότητα της «Κοινωνία ώρα Mega» και η δυναμική παρουσία του «Happy Day» δείχνουν τις τάσεις που επικρατούν στο δυναμικό κοινό.

δειτε ακομα

δειτε ακομα