Μια συναρπαστική επιχειρηματική ιστορία μόδας ξεκίνησε από τον κόσμο της μουσικής και κατέληξε σε συμφωνία μεγάλων επενδυτών στο δημοφιλές τηλεπαιχνίδι Dragons’ Den.
Η μεταμόρφωση ενός τραγουδιστή σε επιχειρηματία μόδας
Ο Νικόλας Αδάμ, πρώην επαγγελματίας τραγουδιστής, αποφάσισε να αλλάξει καριέρα για να εξασφαλίσει ένα σταθερό μέλλον για την μικρή του κόρη. Αξιοποιώντας τη συνεργασία με τον κουμπάρο του, σχεδιαστή μόδας, ξεκίνησε να δημιουργεί μοναδικά ρουχιστικά σχέδια. Η ιδέα του πήρε σάρκα και οστά όταν, λόγω ενός ατυχήματος, βρέθηκε προσωρινά στο σπίτι και σχεδίασε 100 μοναδικά t-shirts που έγιναν αμέσως ανάρπαστα.
Η άνοδος της επιχείρησης ρούχων El Cartel
Η επιτυχία της εταιρείας El Cartel επιταχύνθηκε όταν ένας σημαντικός Έλληνας σελέμπριτι, ο κ. Χάρης Βαφειάς, προώθησε τα προϊόντα του Νικόλα, προκαλώντας κύμα παραγγελιών και αναγνωρισιμότητας. Όπως εξήγησε ο ίδιος, ο στόχος του ήταν να ευχαριστήσει δημόσια τον κ. Βαφειά για τη στήριξή του, η οποία αποδείχθηκε καθοριστική για την πορεία της επιχείρησης.
Η επένδυση – συμφωνία στο Dragons’ Den
Στο τελευταίο επεισόδιο του Dragons’ Den Ελλάδας, ο Νικόλας ζήτησε επένδυση 40.000 ευρώ για το 30% της επιχείρησης ρούχων του. Η πρόταση ενθουσίασε τους επενδυτές, με τον Χάρη Βαφειά και τον Τάσο Οικονόμου να συμφωνούν και να κλείνουν συμφωνία 40% με το ποσό που ζητήθηκε. Ο κ. Βαφειάς δήλωσε ότι επένδυσε επειδή είδε έναν άνθρωπο με όραμα, επιμονή και σκληρή δουλειά.
Έχουμε συμφωνία! 🤝
Ο σχεδιαστής ρούχων και ιδιοκτήτης του El Cartel Νικόλας Αδάμ έκλεισε deal με τον Τάσο και τον Χάρη.#ant1tv #DragonsDenGR pic.twitter.com/5xpih1MyB1
— Dragons’ Den Greece (@DragonsDenGR) June 8, 2025
Μια ιστορία έμπνευσης για επιχειρηματική επιτυχία
Η πορεία του Νικόλα θυμίζει πως οι ευκαιρίες εμφανίζονται συχνά μέσα από τις προκλήσεις και ότι η αποφασιστικότητα, η δημιουργικότητα και η υποστήριξη σημαντικών προσωπικοτήτων μπορεί να οδηγήσει μια ελληνική επιχείρηση σε αναγνώριση και ανάπτυξη.