Βασίλης Ζούλιας: Η Emily in Paris εκτόξευσε τη φήμη μου παγκοσμίως

Ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες σχεδιαστές, ο Βασίλης Ζούλιας, αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της συνεργασίας του με την επιτυχημένη σειρά “Emily in Paris” σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. H ιστορία πίσω από την επιλογή των ρούχων του για την σειρά είναι συναρπαστική.

Η Αρχή της Συνεργασίας με την Emily in Paris

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Περικλής Κονδυλάτος, συνεργάτης της Patricia Field, πρότεινε να της στείλει την τελευταία κολεξιόν του Βασίλη Ζούλια. «Δεν ξέραμε τότε τι είναι αυτό το Emily in Paris», εξομολογείται ο Ζούλιας. Η Patricia Field εντυπωσιάστηκε και επέλεξε 25 κομμάτια από το site του.

Η Επιλογή των Ρούχων και η Ανταπόκριση

Εν τέλει, πέντε δημιουργίες του Ζούλια επιλέχθηκαν για να φορεθούν στη σειρά. Ο σχεδιαστής μιλάει για την οικονομική ανταμοιβή, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, πού να ‘ξερα;» Επισημαίνει επίσης ότι πολλοί πίστευαν πως πλήρωσε για να προβληθεί στη σειρά, ενώ στην πραγματικότητα συνέβη το αντίθετο.

Η ανταπόκριση του κοινού ήταν εκπληκτική. «Άρεσαν στην πρωταγωνίστρια πάρα πολύ και τα 5 κομμάτια και η Patricia μου είπε ότι ήταν σκάνδαλο, γιατί δεν έχει διαλέξει ποτέ 5 κομμάτια από έναν σχεδιαστή», τονίζει ο Βασίλης Ζούλιας. Το γεγονός αυτό σηματοδότησε μια σημαντική αλλαγή στην καριέρα του.

Η Παγκόσμια Αναγνώριση και το “Σακάκι με τα Κίτρινα Λουλούδια”

Ένα συγκεκριμένο κομμάτι, το “σακάκι με τα κίτρινα λουλούδια”, ξεχώρισε και προκάλεσε φρενίτιδα. «Η καριέρα μου άλλαξε μέσα σε μία νύχτα από εκείνο το σακάκι με τα κίτρινα λουλούδια. Έγινε χαμός από το πρώτο βράδυ που έπαιξε η σειρά», λέει ο σχεδιαστής. Οι παραγγελίες έπεσαν βροχή από 150 χώρες, βάζοντας τον Βασίλη Ζούλια στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας.

Η συνεργασία με την “Emily in Paris” αποδείχθηκε καθοριστική για την παγκόσμια αναγνώριση του Βασίλη Ζούλια, αναδεικνύοντας την αξία της αυθεντικότητας και της αναγνώρισης ταλαντούχων σχεδιαστών.

δειτε ακομα

δειτε ακομα