Νέα αναταραχή στους κόλπους της βρετανικής μοναρχίας φέρνουν δημοσιεύματα που θέλουν τον πρίγκιπα Ουίλιαμ έτοιμο να λάβει δραστικά μέτρα.
Οργή και Αποφασιστικότητα: Ο Ουίλιαμ και ο Τίτλος HRH του ζεύγους Σάσσεξ
Πηγές προσκείμενες στο παλάτι, σε αποκλειστικότητα προς το Daily Beast, αποκαλύπτουν την έντονη δυσαρέσκεια του πρίγκιπα Ουίλιαμ απέναντι στον αδελφό του, πρίγκιπα Χάρι, και τη σύζυγό του, Μέγκαν Μαρκλ. Φέρεται να είναι τόσο εξοργισμένος που έχει ήδη αποφασίσει την οριστική αφαίρεση του τίτλου «Αυτού/Αυτής Βασιλικής Υψηλότητας» (HRH) από το ζευγάρι, μόλις ο ίδιος ανέβει στον θρόνο.
«Ο Κάρολος ίσως το ανέχεται, αλλά ο Ουίλιαμ δεν θα το ανεχτεί ποτέ», αναφέρει χαρακτηριστικά βασιλική πηγή. Η ίδια πηγή υπογραμμίζει τη βαθιά αντιπάθεια του Ουίλιαμ, ο οποίος πιστεύει πως οι Σάσσεξ πρόδωσαν τις αρχές της βασιλικής οικογένειας. Η χρήση του τίτλου HRH για εμπορικούς σκοπούς, όπως συνέβη πρόσφατα με τη Μέγκαν Μαρκλ, είναι ιδιαίτερα ενοχλητική για τον διάδοχο.
Η πρόσφατη αφορμή για την αναζωπύρωση της έντασης ήταν η υπογραφή ενός καλαθιού με προϊόντα του brand της Μέγκαν, «As Ever», ως «HRH The Duchess of Sussex», το οποίο στάλθηκε στην παρουσιάστρια Jamie Kern Lima. Αυτή η αναφορά στην εκπομπή της παρουσιάστριας προκάλεσε νέα κύματα δυσαρέσκειας στο παλάτι, καθώς αντίκειται στην επίσημη ανακοίνωση του 2020 κατά την αποχώρηση των Σάσσεξ από τα βασιλικά καθήκοντα, η οποία ανέφερε clearly: «Οι Σάσσεξ δεν θα χρησιμοποιούν τους τίτλους HRH καθώς δεν είναι πλέον εργαζόμενα μέλη της βασιλικής οικογένειας».
Η Νέα Ζωή στην Καλιφόρνια και η Επιχειρηματική Δραστηριότητα του Ζεύγους Σάσσεξ
Από το 2020, ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ διαμένουν στην Καλιφόρνια με τα δύο τους παιδιά, τον πρίγκιπα Άρτσι (5 ετών) και την πριγκίπισσα Λίλιμπετ (3 ετών). Έχουν επιλέξει μια ζωή μακριά από τα βασιλικά καθήκοντα, αλλά με έντονη επιχειρηματική και media δραστηριότητα.
Η Μέγκαν Μαρκλ, σε ηλικία 43 ετών, λανσάρισε στις 2 Απριλίου τη lifestyle μάρκα της, «As Ever», που περιλαμβάνει προϊόντα όπως μαρμελάδες, τσάγια, μπισκότα και βρώσιμα άνθη. Παρά τις αντιδράσεις γύρω από τη χρήση του τίτλου, η πρώτη σειρά προϊόντων φέρεται να είχε εμπορική επιτυχία. Παράλληλα, η συνεργασία του ζεύγους με το Netflix συνεχίζεται, με το ντοκιμαντέρ της Μέγκαν, «With Love, Meghan», να ανανεώνεται για δεύτερη σεζόν, σηματοδοτώντας την αξιοποίηση της δημόσιας εικόνας τους στον χώρο του entertainment.