Η Φοίβη Γκέιτς, η 22χρονη κόρη του Μπιλ Γκέιτς, ανοίγει την καρδιά της για τις προκλήσεις του να είσαι “nepo baby” και αποκαλύπτει τα σχέδιά της για μια νέα επιχειρηματική πλατφόρμα που αναμένεται να αποφέρει εκατομμύρια.
Η Φοίβη Γκέιτς εισέρχεται στον κόσμο των επιχειρήσεων
Η Φοίβη Γκέιτς, αποφοίτησε από το Stanford και θέλει να χαράξει τη δική της πορεία στον επιχειρηματικό στίβο. Για αυτό έκανε το ντεμπούτο της στα media με το podcast “The Burnouts” και την ανακοίνωση της διαδικτυακής πλατφόρμας αγορών “Phia”.
“The Burnouts”: Ένα podcast για την επιχειρηματικότητα και την αυτοβελτίωση
Το podcast, στο οποίο συμμετέχει μαζί με τη συνεργάτιδά της Σοφία Κιάνη, επικεντρώνεται σε σύγχρονα επιχειρηματικά θέματα και την προσωπική ανάπτυξη. Στο πρώτο επεισόδιο, η Φοίβη μοιράστηκε τις ανησυχίες της σχετικά με την κληρονομιά της, τον λεγόμενο “τίτλο” του “nepo baby”, και την επιθυμία της να αποδείξει την αξία της ανεξάρτητα.
Αναζητώντας τη δική της ταυτότητα
Η Φοίβη είχε μιλήσει ανοιχτά για τις φιλοδοξίες της στη βιομηχανία της μόδας από το 2022, όταν εξέφρασε την έμπνευσή της από τη φιλία της μητέρας της με τη διάσημη σχεδιάστρια Στέλλα Μακάρτνεϊ. Αυτή η σχέση τής έδειξε ότι ακόμη και τα παιδιά διάσημων προσωπικοτήτων μπορούν να χαράξουν τον δικό τους δρόμο.
Όπως είπε, η Στέλλα Μακάρτνεϊ “κατάφερε να χρησιμοποιήσει το προνόμιο της οικογένειάς της για να δημιουργήσει κάτι δικό της στον κόσμο της μόδας, χωρίς να αφήσει την ταυτότητά της να ορίζεται από αυτό.” Και συνέχισε λέγοντας: “Είμαι η κόρη των γονιών μου και αυτό μου δίνει τεράστιο προνόμιο, αλλά δεν είναι αυτό που με ορίζει. Θέλω να έχω τη δική μου ταυτότητα, να είμαι το δικό μου άτομο”.
Η νεαρή επιχειρηματίας, γνωρίζοντας το προνόμιό της και την οικογενειακή της κληρονομιά, επιδιώκει να δημιουργήσει κάτι ουσιαστικό και να αφήσει το δικό της στίγμα.