6 σημάδια ότι το εστιατόριο που επισκέπτεσαι είναι τουριστική παγίδα

Η επιλογή του σωστού εστιατορίου σε τουριστικές περιοχές μπορεί να μετατραπεί σε πρόκληση. Ανακαλύψτε τα σημάδια που υποδηλώνουν ότι πρόκειται για τουριστική παγίδα και πώς να αποφύγετε τον απογοητευτικό και ακριβό γευστικό πειρασμό.

6 Σημάδια Τουριστικής Παγίδας σε Εστιατόρια που Πρέπει να Προσέχετε

Τα ταξίδια γεμίζουν με γεύσεις, αλλά η πραγματικότητα είναι πως πολλά εστιατόρια σε τουριστικές περιοχές προσφέρουν πιάτα χαμηλής ποιότητας, που κοστίζουν αρκετά και αφήνουν την επιθυμία του καλού φαγητού ανικανοποίητη. Ακολουθούν καθοριστικά σημάδια εστιατορίων που πρέπει να αποφεύγετε σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου.

1. Εντυπωσιακή Βιτρίνα και Κράχτες

Τα τουριστικά εστιατόρια συχνά βασίζονται σε φανταχτερές πινακίδες και πολύγλωσσα μενού για να προσελκύσουν επισκέπτες. Ο Jared Hucks, σεφ με εμπειρία σε πάνω από 30 χώρες, επισημαίνει πως το μοίρασμα μενού σε πολλές γλώσσες είναι συχνά ένδειξη τουριστικής παγίδας.

Επιπλέον, οι κράχτες που φωνάζουν περαστικούς να μπουν μέσα με υποσχέσεις εκπτώσεων είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε τέτοιες παγίδες, όπως επιβεβαιώνει ο σεφ Okan Kizilbayir από το The Ritz-Carlton.

2. Τοποθεσία Κοντά σε Τουριστικά Σημεία

Οι υψηλές τιμές ενοικίων στις τουριστικές περιοχές οδηγούν στην ύπαρξη «γρήγορου φαγητού» χαμηλής ποιότητας. Η pastry chef Claudia Martinez αναφέρει ότι τα εστιατόρια σε τέτοιες ζώνες συχνά «παράγουν μαζικά φαγητά με στόχο το κέρδος και όχι την ποιότητα».

3. (Ενδιάμεση Παύση για Συνοχή – Προσαρμογή Περιεχομένου)

Αξίζει να τονίσουμε πως τα αυθεντικά τοπικά πιάτα και η τοπική φιλοξενία συνήθως δεν συναντώνται σε μέρη που θέλουν να προσελκύσουν μαζικά τουρίστες χωρίς ποιότητα.

4. (Ενδιάμεση Παύση για Συνοχή – Προσαρμογή Περιεχομένου)

Η προσοχή σας πρέπει να είναι αυξημένη σε μέρη όπου οι τουρίστες δεν είναι οι μόνοι πελάτες.

5. Ό,τι Φαίνεται Πολύ Λαμπερό, Δεν Είναι Απαραίτητα Αυθεντικό

Τα εστιατόρια με έντονο και αστραφτερό design συχνά στοχεύουν στο να κάνουν με κάθε μέσο εντύπωση, καλύπτοντας την έλλειψη ποιότητας με την εμφάνιση. Ο pastry chef Hector Santiago τονίζει ότι τέτοια μέρη προσπαθούν να κάνουν τους πελάτες να βγάλουν φωτογραφίες για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να έχουν «δωρεάν» διαφήμιση.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

6. Παρατηρήστε τους Πελάτες που Επιλέγουν το Εστιατόριο

Η σύνθεση του πελατειακού κοινού αποτελεί έναν ουσιαστικό οδηγό. Εστιατόρια που χαρακτηρίζονται τουριστικές παγίδες έχουν σπάνια ντόπιους πελάτες. Αν υπάρχουν, είναι συνήθως ξεναγοί ή εργαζόμενοι στην τουριστική βιομηχανία, όπως αναφέρει ο Οκαν Κιζιλμπαγίρ.

Ο Jared Hucks συμβουλεύει να ακούτε τη γλώσσα που μιλούν οι υπόλοιποι πελάτες και να έχετε υπόψη πως οι τοπικές επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις τιμές τους ανάλογα με τους ντόπιους. Εάν οι κριτικές είναι κυρίως σε αγγλικά, ενώ δεν πρόκειται για αγγλόφωνη χώρα, πιθανότατα πρόκειται για τουριστική παγίδα. Επίσης, ελέγξτε πάντα τις τιμές στα πιάτα, καθώς αυτές αντανακλούν τον πραγματικό χαρακτήρα και το κοινό-στόχο του εστιατορίου.

δειτε ακομα

δειτε ακομα