Η γνωστή influencer Ιωάννα Τούνη μοιράστηκε την πρόσφατη περιπέτειά της μέσω ενός συγκινητικού βίντεο στο TikTok, όπου αναφέρει την απογοήτευση που βίωσε με την αεροπορική εταιρεία την περασμένη Δευτέρα, καθώς προσπαθούσε να ταξιδέψει από το Λονδίνο στη Θεσσαλονίκη.
«Συγχωρέστε με αν ακούγομαι αναστατωμένη, αλλά είμαι πολύ συναισθηματική», λέει στο βίντεο, καθώς προσπαθεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της. «Όλοι οι άλλοι επιβάτες επιβιβάζονται, εμένα όμως δεν με αφήνουν να μπω», προσθέτει, δείχνοντας το αεροπλάνο που είχε απογειωθεί χωρίς εκείνη.
Στην περιγραφή του βίντεο σημειώνει: «Συγγνώμη αν μιλάω γρήγορα και έντονα, είμαι εξαιρετικά αγχωμένη και νιώθω αδικημένη. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι η κατάχρηση εξουσίας, περισσότερο ακόμη και από την ταλαιπωρία και τα επιπλέον έξοδα για να φτάσω τελικά στο σπίτι μου…»
Στο επόμενο βίντεο, το οποίο αργότερα «κατέβασε», εξήγησε ότι η ταλαιπωρία ξεκίνησε όταν ενημερώθηκαν στο αεροδρόμιο για αλλαγή της πύλης επιβίβασης από την αεροπορική εταιρεία.
«Διαλέξαμε αυτή την εταιρεία γιατί ήταν πιο βολική για την παρέα», ανέφερε, ζητώντας από όλους να ξεχάσουν την ερώτηση «έχεις χρήματα, γιατί δεν διάλεξες άλλη εταιρεία;». Επανέλαβε: «Μας άλλαξαν πύλη τελευταία στιγμή. Ήμασταν λίγο αργά γιατί περιμέναμε να μπούμε τελευταίοι λόγω της εγκυμοσύνης της φίλης μου. Όταν η Ντόρις είπε ότι πάει τουαλέτα, επέστρεψε μέσα σε τρία λεπτά, ενώ οι άλλοι είχαν ήδη επιβιβαστεί».
«Στην αρχή πίστευα ότι πρόκειται για κάποιο είδος βρετανικού χιούμορ. Άλλοι επιβάτες, που δεν γνωρίζαμε, μας υποστήριξαν. Αυτό που τους ενόχλησε ήταν το γεγονός ότι βρισκόμασταν εκτός ουράς. Έκλαιγα και φώναζα, καθώς κλείσανε την πύλη μπροστά μας. Δεν υπήρξε άλλη ανακοίνωση για τελευταίους επιβάτες. Δεν ξέρω αν φαίνονται τα δάκρυά μου».
Η Ιωάννα Τούνη προανήγγειλε ότι «θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται νομικά», καθώς το συμβάν την εξέπληξε. «Δεν υπήρχε άλλη πτήση από το αεροδρόμιο, αναγκαστήκαμε να πάρουμε ταξί ώστε να μεταφερθούμε σε άλλο αεροδρόμιο. Αντί να φτάσουμε το βράδυ της Δευτέρας, θα φτάσουμε την Τρίτη το πρωί».
«Ακόμα κι αν μας προσφέρουν επιστροφή του εισιτηρίου, θα τους πούμε ότι είναι η χειρότερη εταιρεία στην ιστορία» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την κατάσταση. «Η πτήση καθυστέρησε γιατί έπρεπε να βγάλουν τις βαλίτσες μας, και το τελευταίο σκανάρισμα καθυστέρησε 30 δευτερόλεπτα» πρόσθεσε, δηλώνοντας την απογοήτευσή της.