Ο viral «καυτός ιερέας» του Μιλάνου: Από την εκκλησία στα Instagram deals για συμπληρώματα διατροφής – «Η προσευχή δεν αρκεί»

Ένας εκκεντρικός καθολικός ιερέας από το Μιλάνο έχει γίνει το επίκεντρο θύελλας αντιδράσεων, αφού προώθησε διατροφικά συμπληρώματα στα κοινωνικά δίκτυα, δηλώνοντας πως «η προσευχή δεν αρκεί».

Ο “Πάτερ influencer” και η στρατηγική του

Ο 32χρονος πατέρας Αλμπέρτο Ραβανιάνι, γνωστός και ως “Πάτερ influencer”, μετρά πάνω από 272.000 ακολούθους στο Instagram. Χειροτονήθηκε το 2018 και έκτοτε έχει αναπτύξει μια δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επικοινωνώντας με τη νεολαία με έναν σύγχρονο, άμεσο τρόπο. Πρόσφατα, δημοσίευσε ένα βίντεο όπου παρουσιάζει την καθημερινότητά του, συνδυάζοντας την προσευχή και τις οικογενειακές στιγμές με προπονήσεις με βαράκια. Σε αυτό το βίντεο, ο πατέρας Αλμπέρτο προωθεί προϊόντα της εταιρείας Bond Supplements, όπως κρεατίνη και Ωμέγα-3, τονίζοντας ότι τον βοηθούν να ανακτήσει ενέργεια για το έργο του, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail.

Το επίμαχο βίντεο, το οποίο φέρει την ένδειξη «πληρωμένη συνεργασία» και έχει συγκεντρώσει 450.000 προβολές, συνοδεύεται από τη λεζάντα: «Άγιος, ναι, αλλά και υγιής».

Αντιδράσεις και δικαιολόγηση

Η κίνηση αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από πιστούς και κληρικούς. Σε όσους τον επέκριναν γιατί δεν ζητά δωρεές αντί να διαφημίζει, ο πατέρας Αλμπέρτο απάντησε: «Μπορώ να το προσπαθήσω, αλλά φαντάζεστε να ζητάω λεφτά για να αγοράσω κάμερες και να φτιάξω podcast; Τι νομίζετε, ότι δεν θα με κατηγορούσαν πως, αντί να δίνω τα χρήματα στους φτωχούς και τους ασθενείς, τα ξοδεύω για εξοπλισμό; Δεν είναι εύκολο αυτό το μονοπάτι».

Οι επίσημες αντιδράσεις δεν άργησαν να έρθουν. Όπως αναφέρουν ιταλικά μέσα, ο επίσκοπος του Ραβανιάνι τον προειδοποίησε, χαρακτηρίζοντας τις διαφημιστικές του ενέργειες «ακατάλληλες» και απαγορεύοντάς του να τις επαναλάβει χωρίς προηγούμενη έγκριση.

Από την καραντίνα στην ψηφιακή εκκλησία

Ο Αλμπέρτο Ραβανιάνι έγινε ιδιαίτερα γνωστός κατά την περίοδο της καραντίνας το 2020, όταν οι εκκλησίες ήταν κλειστές. Εκμεταλλευόμενος την ψηφιακή πλατφόρμα, δημιούργησε σύντομα και ευρηματικά βίντεο στο YouTube με τίτλους όπως: «Προπόνηση και ασκήσεις για την ψυχή (το γυμναστήριο δεν αρκεί!)». Με αυτό τον τρόπο, κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 160.000 συνδρομητές, καθιστάμενος ένα σύμβολο για μια πιο άμεση και σύγχρονη προσέγγιση της εκκλησίας στην επικοινωνία με τη νέα γενιά. Η φιλοσοφία του συμπυκνώνεται στην δήλωσή του σε ιταλικά μέσα: «Οι νέοι δεν μας ακούνε – όχι γιατί δεν θέλουν, αλλά γιατί δεν τους μιλάμε ή τους λέμε ό,τι και όλοι οι άλλοι».

δειτε ακομα

δειτε ακομα