Ένα τραγικό ατύχημα στον ποταμό Χάντσον, όπου έχασε τη ζωή του ο CEO της Siemens Ισπανίας, Αγκουστίν Εσκομπάρ, μαζί με την οικογένειά του και τον πιλότο, φέρνει στο φως το ιστορικό της εταιρείας στην οποία ανήκε το μοιραίο ελικόπτερο.
Προβλήματα Ασφάλειας στο Παρελθόν
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ελικοπτέρου Bell206L-4 LongRanger IV, η New York Helicopter Charter, έχει βρεθεί ξανά στο επίκεντρο ερευνών για θέματα ασφάλειας και αξιοπλοΐας. Οι ομοσπονδιακές αεροπορικές αρχές των ΗΠΑ (FAA) είχαν εξετάσει περιστατικά που είχαν αναφερθεί στο παρελθόν.
Αναγκαστικές Προσγειώσεις και Προβλήματα Συντήρησης
Ένα περιστατικό που καταγράφηκε το 2015, σύμφωνα με το CNN, περιλάμβανε μια αναγκαστική προσγείωση στο Νιου Τζέρσεϊ. Ένας πιλότος της New York Helicopter Charter χρειάστηκε να προσγειώσει το ελικόπτερο αφού αιωρήθηκε σε μικρό ύψος. Επιθεώρηση έδειξε ότι τμήματα του ελικοπτέρου ενδέχεται να είχαν υποστεί αφαίρεση διάβρωσης και παραμόρφωση, καθιστώντας τα “ακατάλληλα για πτήση”, σύμφωνα με επιθεωρητή της FAA.
Επιπλέον, το 2013, ένας πιλότος της ίδιας εταιρείας πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο νερό κοντά στο Μανχάταν, μεταφέροντας τέσσερις επιβάτες. Ο πιλότος ανέφερε έναν “δυνατό θόρυβο” και ηχητικό συναγερμό διακοπής κινητήρα. Χρησιμοποίησε τους πλωτήρες του ελικοπτέρου και μετέφερε τους επιβάτες σε σκάφος με ασφάλεια. Μάθετε περισσότερα για το τραγικό συμβάν.
Δήλωση του CEO και Έρευνες σε Εξέλιξη
Ο CEO της New York Helicopter είχε δηλώσει ότι το αεροσκάφος υποβαλλόταν σε καθημερινούς ελέγχους, αλλά δεν μπόρεσε να εξηγήσει την αστοχία των συστημάτων, τονίζοντας ότι “είναι μηχανές και οι μηχανές χαλάνε”.
Έρευνα στα Αρχεία Συντήρησης
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) εξετάζει τα αρχεία συντήρησης του ελικοπτέρου, το οποίο είχε διανύσει 12.728 ώρες πτήσης. Η έρευνα επικεντρώνεται στη συντήρηση, την εμπειρία του πιλότου και τη λειτουργία της New York Helicopter. Επίσης, ελέγχεται η εφαρμογή πρόσφατων οδηγιών ασφαλείας για τα ελικόπτερα Bell 206L, όπως η επιθεώρηση και η αντικατάσταση των πτερυγίων του κύριου στροφείου (Δεκέμβριος 2022) και οι άξονες του ουραίου ρότορα (Μάιος 2023).
Το ελικόπτερο, με επιβάτες τον Αγκουστίν Εσκομπάρ, τη σύζυγό του και τα τρία τους παιδιά, συνετρίβη 25 λεπτά μετά την απογείωσή του από το Μανχάταν. Οι δύτες συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό των πτερυγίων του ελικοπτέρου.
Βίντεο κατέγραψαν το ελικόπτερο να διαλύεται στον αέρα, με τουλάχιστον έναν ρότορα να περιστρέφεται κατά την πτώση. Παρά το γεγονός ότι είχε έγκυρο πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από το 2016 έως το 2029, το ατύχημα εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια των πτήσεων και τη συντήρηση των ελικοπτέρων.