JEJU AIR: «Αναζητώντας την Αλήθεια πίσω από το Δυστύχημα – Οι Εξηγήσεις ενός Ειδικού»

Δυστυχώς, τουλάχιστον 174 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο πιο φονικό αεροπορικό δυστύχημα στην ιστορία της Νότιας Κορέας την Κυριακή. Το αεροσκάφος ξέφυγε από τον διάδρομο προσγείωσης, προκάλεσε έκρηξη και πιάστηκε στις φλόγες όταν συγκρούστηκε με τοίχο στο Διεθνές Αεροδρόμιο Μουάν.

Η πτήση 7C2216 της Jeju Air, που είχε αναχωρήσει από την Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης με 175 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος, προσπαθούσε να προσγειωθεί στο νότιο τμήμα της Κορέας, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών της χώρας.

Δύο μέλη του πληρώματος διασώθηκαν, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες θεωρούνται δυστυχώς και αυτοί νεκροί.

Αυτό το τραγικό συμβάν δεν είναι μόνο το πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα στην Νότια Κορέα, αλλά και το πιο σοβαρό που σχετίζεται με νοτιοκορεατική αεροπορική εταιρεία τα τελευταία 30 χρόνια, όπως δήλωσαν αξιωματούχοι.

«Πολλά από τα στοιχεία της τραγωδίας αυτής δεν συμβαδίζουν»

Ο Geoffrey Thomas, ειδικός στις αερομεταφορές, μίλησε στο BBC σχετικά με το περιστατικό: «Φαίνεται ότι υπήρξε επίθεση από πουλί που έπληξε τον δεξιό κινητήρα. Αυτό αναμφίβολα θα ασκούσε αυξημένη πίεση στο πιλοτήριο».

Συμπλήρωσε ότι «με όλους τους ελέγχους που γίνονταν για τη βλάβη του κινητήρα, ίσως οι πιλότοι να ξέχασαν να κατεβάσουν το σύστημα προσγείωσης».

Ο Thomas τόνισε ότι οι πιλότοι παρακολουθούν κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής αυξημένες προειδοποιήσεις για σμήνη από πάπιες mallard που μπορεί να δημιουργούν κίνδυνο.

Ωστόσο, αν το σύστημα προσγείωσης δεν είχε ανοιχτεί, οι προειδοποιήσεις θα είχαν ακουστεί στο πιλοτήριο, προσέθεσε, σημειώνοντας ότι το σύστημα προσγείωσης μπορεί να ανοιχτεί και χειροκίνητα σε περίπτωση ανάγκης.

«Δεν γνωρίζουμε εάν η κατάσταση του κινητήρα ήταν τέτοια που οι πιλότοι θεώρησαν ότι δεν είχαν χρόνο για να εκτελέσουν αυτή τη διαδικασία», ανέφερε ο ειδικός. «Αν συνέβαινε αυτό, θα κήρυτταν κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και οι μονάδες πυρόσβεσης θα έπρεπε να είναι ήδη σε ετοιμότητα δίπλα στον διάδρομο». Σημείωσε επίσης ότι σε ανάλογες περιπτώσεις μπορεί να τοποθετηθεί αφρός για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την προσγείωση.

Κατά τον Thomas, η αεροπορική εταιρεία και το αεροσκάφος έχουν «υψηλό επίπεδο ασφάλειας» και επισημαίνει ότι «πολλά από τα στοιχεία που σχετίζονται με αυτή την τραγωδία δεν αντικατοπτρίζουν τη θετική ιστορία της αεροπορικής ασφάλειας».


Πηγή: pagenews.gr

δειτε ακομα

δειτε ακομα