Γυναίκα ζει κόλαση με δεκάδες ανεπιθύμητα πακέτα που λαμβάνει καθημερινά χωρίς να τα παραγγείλει ποτέ

Μια ασυνήθιστη και επίμονη ταλαιπωρία βιώνει μια γυναίκα στην Καλιφόρνια, η οποία δέχεται καθημερινά πακέτα που δεν έχει παραγγείλει, εξαιτίας λαθραίας χρήσης της διεύθυνσής της από έναν πωλητή στην Κίνα.

Η αναπάντεχη ταλαιπωρία της Kay από τα πακέτα επιστροφής

Η Kay, κάτοικος του Σαν Χοσέ, υποφέρει εδώ και πάνω από έναν χρόνο από τη συνεχή αποστολή προϊόντων τα οποία δεν παραγγέλνει. Η αιτία είναι ένας κινέζος έμπορος με το όνομα Liusandedian που χρησιμοποιεί τη διεύθυνση κατοικίας της ως διεύθυνση επιστροφής για τα προϊόντα του, δημιουργώντας έναν από τους πιο επιδεινωμένους εφιάλτες εξυπηρέτησης πελατών.

Τα προϊόντα αυτά, κυρίως συνθετικά καλύμματα αυτοκινήτου που δεν ταιριάζουν στα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων, επιστρέφονται από τους δυσαρεστημένους πελάτες όχι πίσω στην Κίνα αλλά απευθείας στο σπίτι της Kay, συσσωρεύοντας εκατοντάδες πακέτα που πλέον καταλαμβάνουν ολόκληρο τον κήπο της.

Οι προσπάθειες επίλυσης και η αντίδραση της Amazon

Παρά τις πολλές καταγγελίες που κατέθεσε η Kay στην Amazon, η απάντηση ήταν περιορισμένη και ανεπαρκής. Της υποσχέθηκαν ότι η αποστολή των πακέτων θα σταματήσει, ενώ της πρότειναν λύσεις όπως δωρεά ή επιστροφή των προϊόντων, εμμένοντας πως η διαχείριση τους είναι δική της ευθύνη.

Η εταιρεία μάλιστα της προσέφερε μια δωροκάρτα των 100 δολαρίων ως αποζημίωση, χωρίς ουσιαστική επίλυση του προβλήματος. Η Kay συνεχίζει να δέχεται πακέτα με τέτοια συχνότητα που πλέον δεν μπορεί καν να παρκάρει το αυτοκίνητό της.

Η μαρτυρία της Kay και η απεικόνιση της κατάστασης

Η Kay περιέγραψε την κατάσταση στο ABC 7, χαρακτηρίζοντάς την «μια διαφορετική μορφή κόλασης». Μπορείτε να δείτε την ιστορία μέσα από την ακόλουθη ανάρτηση στο Instagram που δημοσίευσε το @hollywoodunlocked:

Συμβουλές για την αντιμετώπιση παρόμοιων προβλημάτων

Η ιστορία της Kay αναδεικνύει σημαντικά ζητήματα σχετικά με την προστασία της ιδιωτικότητας στη διεύθυνση αποστολής και τα δικαιώματα καταναλωτών στην ηλεκτρονική αγορά. Με βάση αυτή την εμπειρία, προτείνονται οι εξής ενέργειες σε περιπτώσεις ανάλογων προβλημάτων:

  • Επικοινωνία με την πλατφόρμα πώλησης (π.χ. Amazon) και τεκμηρίωση όλων των επικοινωνιών.
  • Έλεγχος και αλλαγή των ρυθμίσεων αποστολής και παραγγελιών στις προσωπικές πλατφόρμες.
  • Συμβουλή νομικού συμβούλου σε περίπτωση παραβίασης προσωπικών δεδομένων.
  • Περιορισμός της ορατότητας της διεύθυνσης κατοικίας σε δημόσιες βάσεις δεδομένων και online καταλόγους.
  • Η περίπτωση αυτή μας υπενθυμίζει πόσο σημαντική είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων και η άμεση ανταπόκριση των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου σε τέτοια ζητήματα, με σεβασμό προς τον καταναλωτή και τη νομοθεσία.

    δειτε ακομα

    δειτε ακομα