Γιατί η γενιά Ζ προτιμά να στέλνει μήνυμα αντί να απαντά στο τηλέφωνο ακόμα και όταν την καλούν οι φίλοι της

Η σύγχρονη χρήση του κινητού έχει αλλάξει δραματικά τον τρόπο που επικοινωνούμε, μεταμορφώνοντας ακόμη και την απλή λειτουργία της τηλεφωνικής κλήσης σε κάτι σχεδόν ξεχασμένο.

Η εξέλιξη της τηλεφωνικής επικοινωνίας στην εποχή της Generation Z

Παρόλο που το κινητό τηλέφωνο δημιουργήθηκε για να πραγματοποιεί και να δέχεται κλήσεις, σήμερα όλα δείχνουν ότι οι κλήσεις αυτές αποφεύγονται όλο και περισσότερο. Η νεότερη Generation Z αντιμετωπίζει συχνά την κλήση ως πηγή άγχους, ένα φαινόμενο που έχει ονομαστεί τηλεφωνική φοβία. Το άκουσμα του ήχου της κλήσης πολλές φορές προκαλεί άγχος και δισταγμό στη λήψη της, προτιμώντας μηνύματα και άλλες μορφές άμεσης γραπτής επικοινωνίας.

Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία

Στην εκπομπή «Bonjour ! La Matinale» του TF1, ο δημοσιογράφος Μπενζαμέν Μιγιέ ανέδειξε πως η πληθώρα εναλλακτικών μεθόδων επικοινωνίας, όπως μηνύματα κειμένου, email ή βιντεοκλήσεις, έχουν μειώσει κατά πολύ τη σημασία των παραδοσιακών τηλεφωνικών κλήσεων. Στον επαγγελματικό χώρο, πλέον μια απρόσμενη κλήση θεωρείται αγένεια και ανεπιθύμητη, με τους χρήστες να προτιμούν προγραμματισμένα βιντεοραντεβού μέσω συνδέσμων (links).

Ανεπιθύμητες κλήσεις και η προστασία από spam

Ένας επιπλέον λόγος που αποφεύγουμε τις τηλεφωνικές κλήσεις είναι οι συνεχείς ανεπιθύμητες κλήσεις, τα ρομποτικά μηνύματα και οι τηλεπωλήσεις. Πολλοί άνθρωποι πλέον δεν απαντούν σε αριθμούς που αρχίζουν από «07», καθώς συχνά πρόκειται για ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο Μιγιέ, αυτή η πρακτική μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια σημαντικών καλών, ειδικά αν το τηλέφωνο καλείται από διανομέα ή άλλον σημαντικό επαγγελματικό συνεργάτη.

δειτε ακομα

δειτε ακομα