Λος Άντζελες: Αυτή η ελληνική startup βοηθάει τους πυρόπληκτους και κάνει τη διαφορά

Μια πρωτοπόρος εταιρεία βιώσιμης μόδας, η Pickle, αντιμετώπισε μια πρόκληση κατά τη διάρκεια της συλλογής ρούχων για τους πυρόπληκτους στο Λος Άντζελες, αρνούμενη δωρεές από εταιρείες “γρήγορης μόδας”…

Η Δέσμευση της Pickle για Βιώσιμη Μόδα

Η Pickle, μια εταιρεία που συνδυάζει την καινοτομία με τη βιωσιμότητα, προσφέρει μια πρωτοποριακή εφαρμογή ενοικίασης ρούχων, δίνοντας έμφαση στην κυκλική οικονομία. Ως μέρος της δέσμευσής της για μια υπεύθυνη προσέγγιση στη μόδα, η εταιρεία διατηρεί ένα φυσικό κατάστημα στο West Village της Νέας Υόρκης. Η βασική φιλοσοφία της Pickle είναι η απομάκρυνση από την κουλτούρα της γρήγορης μόδας και η προώθηση της ποιότητας και της ανθεκτικότητας.

Κατάστημα Pickle

Διαφωνίες για τις Δωρεές Ρούχων

Σύμφωνα με αναφορές, η Pickle απέρριψε ρούχα από δημοφιλείς εταιρείες γρήγορης μόδας όπως η Zara και η H&M, όταν πολίτες προσπάθησαν να προσφέρουν δωρεές για τους πληγέντες από τις πυρκαγιές. Ένας δωρητής, μάλιστα, αναφέρθηκε σε άρνηση παιδικών ρούχων από τις συγκεκριμένες εταιρείες, εκφράζοντας παράλληλα απορία για την αποδοχή προϊόντων της Nike, αμφισβητώντας αν αυτό συνάδει με τις αξίες της εταιρείας.

Η Πολιτική της Pickle και η Ανταπόκριση του Κόσμου

Παρά τις πιεστικές ανάγκες των κατοίκων του Λος Άντζελες, η Pickle παρέμεινε σταθερή στην πολιτική της. Σε ανάρτησή της στο Instagram, η εταιρεία τόνισε τη σημασία της δωρεάς αντικειμένων υψηλής ποιότητας και απέκλεισε ρητά τις μάρκες γρήγορης μόδας, όπως η Zara, η H&M και η Edikted. Στόχος της Pickle ήταν να εξασφαλίσει ότι οι πληγέντες θα λάβουν μόνο τα καλύτερα προϊόντα για να ξαναχτίσουν τις ζωές τους.

Ευτυχώς, η έκκληση της εταιρείας βρήκε μεγάλη ανταπόκριση από τους Νεοϋορκέζους, με πολλούς δωρητές να σχηματίζουν ουρές για να συμβάλουν στην προσπάθεια. Ένας εκπρόσωπος της Pickle δήλωσε ότι οι δωρεές ξεπέρασαν κατά τέσσερις φορές τις αρχικές προσδοκίες, γεγονός που ανάγκασε την εταιρεία να εφαρμόσει αυστηρότερα κριτήρια επιλογής.

Η ιστορία αυτή αναδεικνύει τη συζήτηση γύρω από τη βιώσιμη μόδα και τις επιπτώσεις της γρήγορης μόδας στο περιβάλλον και την κοινωνία, στρέφοντας την προσοχή στην ανάγκη για υπεύθυνες επιλογές κατανάλωσης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα