Ένας κορυφαίος ειδικός στην εκπαίδευση, ο Αντρέας Σλάιχερ, επισκέφθηκε την Ελλάδα για να συζητήσει τρόπους βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Η επίσκεψη περιλάμβανε συναντήσεις με τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Παιδείας.
Συνάντηση Μητσοτάκη – Σλάιχερ: Επίκεντρο η Βελτίωση των Επιδόσεων PISA
Ο Αντρέας Σλάιχερ, διευθυντής Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων του ΟΟΣΑ και δημιουργός του Προγράμματος Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών (PISA), πραγματοποίησε διήμερη επίσκεψη στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, η συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη επικεντρώθηκε στην αποτίμηση της συμμετοχής της Ελλάδας στο PISA και στην εξεύρεση τρόπων για τη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών σε αυτό.
Ανάλυση Δεδομένων ΟΟΣΑ για μια Καλύτερη Εκπαίδευση στην Ελλάδα
Οι συζητήσεις περιέλαβαν επίσης τρόπους αξιοποίησης των δεδομένων του ΟΟΣΑ για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα. Στόχος είναι η δημιουργία ενός πιο φιλικού και παραγωγικού περιβάλλοντος για τους μαθητές.
Ο κ. Πιερρακάκης χαρακτήρισε τη συνεργασία «εξαιρετικά παραγωγική», υπογραμμίζοντας τη σημασία της για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος.
Ενίσχυση των Σχολείων για τις Εξετάσεις PISA 2025
Το Υπουργείο Παιδείας έχει ήδη ανακοινώσει την τεχνολογική αναβάθμιση των σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις PISA 2025, καθώς και την οικονομική ενίσχυση των εκπαιδευτικών που θα συμβάλουν στη διεξαγωγή τους. Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Η εμπειρία του Αντρέα Σλάιχερ και η σημασία του PISA
Ο Αντρέας Σλάιχερ έχει πολυετή εμπειρία στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και της συμβουλευτικής για τη χάραξη εκπαιδευτικών πολιτικών, καθιστώντας τον έναν από τους κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα PISA, το οποίο επιβλέπει, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών συστημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δήλωση Κυριάκου Πιερρακάκη
«Για δύο ημέρες στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είχαμε μια εξαιρετικά παραγωγική συνεργασία με τον “αρχιτέκτονα” του προγράμματος PISA, Andreas Schleicher, συζητώντας για όλα όσα μπορούν να κάνουν το εκπαιδευτικό μας σύστημα καλύτερο, πιο φιλικό και πιο παραγωγικό για τους μαθητές μας… Μιλήσαμε, επίσης, για το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα δεδομένα του OECD για να βελτιώσουμε συνολικά τη σχολική καθημερινότητα, με στόχο σύγχρονα σχολεία, που θα προάγουν τη δημιουργική και την αλγοριθμική σκέψη και που θα διαμορφώνουν τους ενεργούς πολίτες του αύριο».