Ο εφιάλτης των Τεμπών φαίνεται να μην έχει τέλος, καθώς ένα νέο περιστατικό ήρθε στο φως. Συγκεκριμένα, δύο τρένα κινδύνευαν να συγκρουστούν τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου κατά τη διάρκεια απογευματινών δρομολογίων, σύμφωνα με καταγγελία μηχανοδηγού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το συμβάν έλαβε χώρα όταν συρμός του προαστιακού σιδηρόδρομου, που εκτελούσε τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Λάρισα, παρουσίασε βλάβη γύρω στις 5 το απόγευμα και ακινητοποιήθηκε στον Σταθμό Κορινού. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57, που κατευθυνόταν προς την Αθήνα, πλησίαζε στη γραμμή καθόδου, διαθέτοντας κανονικούς «πράσινους» σηματοδότες.
Η επείγουσα κατάσταση έγινε αντιληπτή από τους μηχανοδηγούς της Intercity μόλις άκουσαν μέσω ασύρματου τον συνάδελφό τους, ο οποίος ανέφερε ότι ήταν ακινητοποιημένος στον σταθμό. Αμέσως επικοινώνησαν με τον μηχανοδηγό του προαστιακού για να επιβεβαιώσουν την τοποθεσία του.
Τελικά, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο εγκαίρως, αποφεύγοντας έναν πιθανό κίνδυνο για τους επιβάτες και το προσωπικό.
ΟΣΕ για την παραλίγο σύγκρουση στην Πιερία: «Διενεργούμε έρευνα»
Από πλευράς ΟΣΕ, εκδόθηκε ανακοίνωση που επιβεβαίωσε το γεγονός και δήλωσε ότι γίνονται ενδελεχείς έρευνες για να κατανοηθούν οι συνθήκες του περιστατικού.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Αναφορικά με δημοσιεύματα για σχεδόν σύγκρουση τρένων στην Πιερία, τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία που κατασκεύασε το σύστημα σηματοδότησης, ελέγχουν προσεκτικά όλες τις σχετικές αναφορές για τη διερεύνηση του περιστατικού. Κρίνεται σημαντικό να σημειωθεί ότι στην εν λόγω περιοχή λειτουργεί εγκατεστημένο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης από τον Αύγουστο του 2023, το οποίο έχει λάβει τα κατάλληλα πιστοποιητικά ασφαλείας σύμφωνα με τη νομοθεσία και διαθέτει και αντίστοιχο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας από την ΡΑΣ.
Εκτιμάται ότι η ασφαλής κυκλοφορία των τρένων είναι εγγυημένη μέσω της λειτουργίας των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Ως εκ τούτου, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, δηλαδή ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία, πραγματοποιούν απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους σύμφωνα με τα αντίστοιχα τεχνικά εγχειρίδια για να εξακριβώσουν τα αιτία του υπό εξέταση περιστατικού.»