Η απολογία του Πέτρου Φιλιππίδη έριξε φως σε έναν κόσμο παθών, καχυποψίας και ισχυρισμών που συγκλονίζουν το θέατρο και τη δικαστική κοινότητα.
Η συγκλονιστική απολογία του Πέτρου Φιλιππίδη για τις κατηγορίες περί απόπειρας βιασμού
Ο ηθοποιός και κατηγορούμενος για δύο απόπειρες βιασμού, Πέτρος Φιλιππίδης, έκλεισε την απολογία του με έντονα λόγια προς το δικαστήριο, ζητώντας να μην τον απορρίψουν «στα σκουπίδια». Ζήτησε κατανόηση και να θυμηθούν την ανθρώπινη πλευρά του, επισημαίνοντας ότι η κρίση τους μπορεί να είναι το τέλος του.
Ισχυρισμοί περί σκευωρίας από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ)
Η δευτερη μέρα της απολογίας ήταν φορτισμένη, με τον Πέτρο Φιλιππίδη να καταγγέλλει ότι πρόκειται για σχεδιασμένη σκευωρία σε βάρος του, που φέρεται να οργανώθηκε από το ΣΕΗ:
- Στόχος τους ήταν να «αλλάξουν τα δεδομένα στον χώρο του θεάτρου»
- Να αναλάβουν οι ίδιοι θέσεις, θεατρικά σκηνικά και οικονομικές ωφέλειες
- Καταγγέλλει εκδικητικές πρακτικές απέναντί του
Η προέδρος επισήμανε τις κατηγορίες περί σκευωρίας, με τον κατηγορούμενο να αναφέρεται μεταξύ άλλων στον τότε πρόεδρο του ΣΕΗ, Σπύρο Μπιμπίλα, λέγοντας ότι εφηύρε τον όρο «εξαναγκαστική συνεύρεση» για να στηρίξει το αφήγημα κατά του ίδιου.
Η αντίδραση στην ετυμηγορία και η θέση του Πέτρου Φιλιππίδη
Ο ηθοποιός αρνήθηκε τις κατηγορίες, αναφέροντας περιστατικά επαγγελματικής προσέγγισης και «one night stand» σχέσεων που κατά τη γνώμη του παρερμηνεύτηκαν. Παράλληλα, κατήγγειλε προσωπικές επιθέσεις σε μέλη του θεατρικού χώρου και υπογράμμισε ότι ορισμένα «επιτελεία» χρησιμοποιούν αναρτήσεις και κινήσεις για να πλήξουν την υπόληψή του.
Η ένταση στη δικαστική διαδικασία και οι επόμενες κινήσεις
Στη διάρκεια της δίκης, ο εισαγγελέας αντέδρασε έντονα απέναντι στις παρεμβάσεις των συνηγόρων υπεράσπισης, ζητώντας να επικεντρωθούν στην ουσία της υπόθεσης και όχι σε σκιές και «θέατρο». Η δίκη διεκόπη προσωρινά, ενώ αναμένεται η αγόρευση του εισαγγελέα για την εκδίκαση της υπόθεσης σχετικά με την πρώτη καταγγέλλουσα.
Η υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον όχι μόνο λόγω της σοβαρότητας των κατηγοριών αλλά και για τα θέματα διαφάνειας και δικαιοσύνης στον χώρο του ελληνικού θεάτρου, που τίθενται υπό αμφισβήτηση.